Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 stycznia 2013, 12:51

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Death Inc - pełną czarnego humoru strategię twórców LittleBigPlanet, Fable i Burnout

Założona przez byłych pracowników studiów Media Molecule, Lionhead i Criterion firma Ambient Studios ujawniła pecetową strategię Death Inc. W grze wcielimy się w ponurego żniwiarza, którego zadaniem będzie zarażanie ludzi plagą i zbieranie ich dusz.

Mocną stroną gry powinien okazać się nietypowy styl graficzny.

Ambient Studios to nowe niezależne studio deweloperskie założone przez byłych pracowników takich zespołów jak Media Molecule, Lionhead czy Criterion, gdzie brali udział w produkcji serii LittleBigPlanet, Fable oraz Burnout. Ludzie ci właśnie ujawnili swój pierwszy projekt pod nowym szyldem. Okazała się nim być nietypowa pecetowa strategia Death Inc., w której zadaniem gracza będzie doprowadzenie do śmierci jak największej liczby mieszkańców XVII-wiecznej Anglii.

  1. Death Inc - oficjalna strona gry

Wcielimy się w ponurego żniwiarza imieniem Grim T. Livingstone. Do niedawna pracował on dla wielkiej korporacji zajmującej się organizowaniem zgonów śmiertelników i transportem ich dusz w zaświaty. W końcu znudziło mu się jednak słuchanie rozkazów przełożonych i postanowił założyć własną firmę, którą nazwał Death Inc. Nowe przedsiębiorstwo do realizacji swoich celów wykorzysta przede wszystkim różnorodne plagi.

Za zgromadzone dusze udekorujemy nasze biuro.

Death Inc. w uproszczeniu można opisać jako odwrotność serii Populous. Akcja toczyć się ma w 1660 roku, a naszym zadaniem będzie roznoszenie śmiertelnej zarazy po miastach, zamkach i wioskach, a następnie gromadzenie dusz zmarłych. Nie będzie to łatwe, gdyż mieszkańcy XVII-wiecznej Anglii zrobią wszystko, aby ocalić skórę. Uzbrojeni w patyki, widły, łuki, a nawet muszkiety spróbują obronić się przed rozsiewającym plagę żniwiarzem. Wraz z postępami w zabawie rozwijać się będzie nasza firma. Za zgromadzone dusze wykupimy dekoracje do biura oraz odblokujemy nowe umiejętności specjalne, takie jak moc przywoływania zakażonych szczurów lub zainfekowanych zwierząt hodowlanych, które we właściwym momencie eksplodują pokrywając całą okolicę bakteriami.

Sterowanie odbywać się ma za pomocą prostego interfejsu użytkownika pozwalającego malować myszką rozkazy na mapach. Cała gra utrzymana będzie w pełnych czarnego humoru klimatach i sądząc po pierwszych screenach, zaoferuje nietypowy styl wizualny.

Death Inc. powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Nie znamy jeszcze planowanej daty premiery. Wiemy natomiast, że autorzy zamierzają poprosić graczy o wsparcie finansowe projektu. Kickstarter gry ruszy 4 lutego tego roku.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej