Zapowiedziano Clusterball 2
Niekonwencjonalnych pozycji nigdy nie dość. Z podobnego założenia wychodzi także firma Resolution Interactive, która zapowiedziała właśnie ClusterBall 2, kontynuację ciekawej gry sportowej, traktującej w sposób niestandardowy o wyścigach statków powietrznych.
Niekonwencjonalnych pozycji nigdy nie dość. Z podobnego założenia wychodzi także firma Resolution Interactive, która zapowiedziała właśnie ClusterBall 2, kontynuację ciekawej gry sportowej, traktującej w sposób niestandardowy o wyścigach statków powietrznych.
W serii Clusterball (o pierwszej odsłonie możecie poczytać w tym miejscu) gracze uczestniczą w futurystycznych zawodach toczących się na zróżnicowanych pod względem krajobrazu arenach. Głównym ich zadaniem jest zebranie jak największej ilości kolorowych kulek i dostarczenie ich do bazy, za co otrzymają oczywiście określoną liczbę punktów. W międzyczasie należy uważać na przeciwników, którzy mogą utrudniać nam życie poprzez podkradanie kulek i ostrzeliwanie z zamontowanej na statku broni. Druga część Clusterball, podobnie jak i pierwsza, będzie przeznaczona głównie do rozgrywki za pośrednictwem Internetu.
Wśród najważniejszych zmian, które dotkną Clusterball 2, autorzy wymieniają m.in. nowe podejście do uzbrojenia. Z informacji przedstawionych przez Resolution Interactive wynika, że każdą broń będzie można wykorzystać zarówno w sposób ofensywny, jak i defensywny. System ten będzie się zapewne opierać na zasadzie korzystania z dwóch przycisków myszy (znanej m.in. z nowszych gier FPS), polegającej na tym, że przy pomocy tej samej broni można wyprowadzić dwa różniące się ataki.
Druga odsłona niesie za sobą także większe zróżnicowanie w kwestii pojazdów. Tym razem autorzy podzielą je na trzy grupy – szybkie i słabo uzbrojone, wyważone oraz potężne, lecz bardzo wolne. Dodatkowo każdy ze statków powietrznych będzie można poddać tunningowi, dzięki czemu poprawimy jego osiągi.
W grze znajdzie się również kilka nowych trybów zabawy oraz znacznie bardziej rozbudowana i dopracowana opcja rozgrywki sieciowej (z możliwością organizowania turniejów włącznie). Co ciekawe, w Clusterball 2 znajdzie zastosowanie Dynamic In-Game Advertising, czyli system dynamicznie zmieniających się reklam rzeczywistych produktów, wyświetlanych na tu i ówdzie zamontowanych billboardach.
Ostatnią obietnicą twórców Clusterball 2 jest znacznie poprawiona oprawa graficzna, wyróżniająca się m.in. świetnie odwzorowaną wodą. Jej jakość możecie sprawdzić, przeglądając zamieszczone w tej wiadomości pierwsze screenshoty.
Na koniec dodajmy, że gra Clusterball 2 wydana zostanie w czwartym kwartale 2007 roku na komputery osobiste. Więcej informacji na jej temat znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej (m.in. trailer).