autor: Damian Rams
Zagraj w LittleBigPlanet i zdobądź pracę
Studio Media Molecule prawdopodobnie już niedługo otworzy swe drzwi dla nowych pracowników, którymi staną się gracze. Droga od szarego użytkownika PlayStation 3 do projektanta poziomów chyba nigdy nie była tak krótka i zarazem przyjemna.
Studio Media Molecule prawdopodobnie już niedługo otworzy swe drzwi dla nowych pracowników, którymi staną się gracze. Droga od szarego użytkownika PlayStation 3 do projektanta poziomów chyba nigdy nie była tak krótka i zarazem przyjemna.
Wszystko za sprawą mechanizmów rozgrywki, jakie zastosowano w nadchodzącym wielkimi krokami LittleBigPlanet. Exclusive dla konsoli Sony to bowiem gra nie mająca końca – udostępniona na początku malutka planeta rozrośnie się w niesamowitym tempie, gdyż użytkownicy dostaną możliwość tworzenia poziomów i postaci bez jakichkolwiek ograniczeń - przede wszystkim ilościowych. Ponadto edytor jest intuicyjny i nie potrzeba praktycznie żadnych umiejętności, aby z jego pomocą stworzyć interesującą planszę.
Pete Smith w wywiadzie dla serwisu CVG zapowiedział, że zespół developerski będzie uważnie śledził poczynania graczy w zakresie tworzenia poziomów. Twórcy wierzą, że w wielu z nich drzemie potencjał, pozwalający nawet na zasilenie stałego składu studia Media Molecule. „Możemy wybrać dziesięciu najlepszych i zlecić im zrobienie czegoś niesamowitego dla nas ” - mówi pan Smith. Dodaje też, że być może szczęściarzom uda się nawet przeskoczyć ten etap i z miejsca zostać pełnoprawnym level-designerem.
Jeśli ktoś jest zainteresowany propozycją Media Molecul, jak najszybciej powinien zacząć obmyślać plany na stworzenie imponujących poziomów. Premiera LittleBigPlanet już w październiku.