Zabrakowie – rogaci wojownicy
Zabrakowie to nieustraszeni wojownicy, którzy od dziecka poddawani są morderczemu szkoleniu. Grający tą rasą mogą opowiedzieć się zarówno po stronie Imperium, jak i Republiki.
Zabrakowie
- Jedi Consular (Negocjator Jedi)
- Jedi Knight (Rycerz Jedi)
- Smuggler (Przemytnik)
- Trooper (Żołnierz)
- Sith Inquisitor (Inkwizytor Sith)
- Sith Warrior (Wojownik Sith)
- Bounty Hunter (Łowca Nagród)
- Imperial Agent (Agent Imperialny)
Zabrakowie to istoty humanoidalne, których od ludzi odróżniają głównie przypominające rogi wyrostki kostne czaszki. Rosną one przez całe życie i obeznani z kulturą tych istot mogą po samym ich kształcie rozpoznać, do jakiego szczepu należy dany osobnik. Przedstawiciele tej rasy posiadają dwa serca, co zapewnia im niezwykłą wytrzymałość i kondycję. Swoje ciała pokrywają tatuażami sławiącymi ich dokonania.
Zabrakowie od młodości poddawani są morderczemu treningowi. Te szkolenia w połączeniu z dużą wytrzymałością na ból czynią z nich budzących grozę wojowników. W ich naturze zakodowana jest potrzeba sukcesu i niełatwo jest im oprzeć się pokusie wykorzystania każdej możliwej metody do osiągnięcia celu.
Rodzimą planetą tej rasy jest Iridonia – świat pełen kamienistych skarp i jezior wypełnionych kwasem. Ta niegościnna rzeczywistość ukształtowała charakter Zabraków. Pomimo tak nieprzyjaznych warunków nie tylko przetrwali, ale też stworzyli dynamiczną i szybko rozwijającą się cywilizację. Mieszkańcy Iridonii jako jedni z pierwszych opanowali technologię umożliwiającą podróże gwiezdne. Obecnie kolonie tej rasy zazwyczaj usytuowane są w pobliżu głównych szlaków Galaktyki, co umożliwia jej odkrywanie nowych światów oraz kultur i wykorzystywanie zdobytej w ten sposób wiedzy do zwiększania siły własnego gatunku. To dlatego Zabraków można dzisiaj spotkać zarówno w szeregach Imperium, jak i Republiki.