Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 grudnia 2011, 09:14

autor: Adrian Werner

Zabrakowie – rogaci wojownicy

Zabrakowie to nieustraszeni wojownicy, którzy od dziecka poddawani są morderczemu szkoleniu. Grający tą rasą mogą opowiedzieć się zarówno po stronie Imperium, jak i Republiki.

Zabrakowie – rogaci wojownicy - ilustracja #1

Zabrakowie

Wybór Zabraków jako rasy możliwy jest dla postaci wszystkich dostępnych klas, czyli:
  • Jedi Consular (Negocjator Jedi)
  • Jedi Knight (Rycerz Jedi)
  • Smuggler (Przemytnik)
  • Trooper (Żołnierz)
  • Sith Inquisitor (Inkwizytor Sith)
  • Sith Warrior (Wojownik Sith)
  • Bounty Hunter (Łowca Nagród)
  • Imperial Agent (Agent Imperialny)

Zabrakowie to istoty humanoidalne, których od ludzi odróżniają głównie przypominające rogi wyrostki kostne czaszki. Rosną one przez całe życie i obeznani z kulturą tych istot mogą po samym ich kształcie rozpoznać, do jakiego szczepu należy dany osobnik. Przedstawiciele tej rasy posiadają dwa serca, co zapewnia im niezwykłą wytrzymałość i kondycję. Swoje ciała pokrywają tatuażami sławiącymi ich dokonania.

Zabrakowie – rogaci wojownicy - ilustracja #2

Zabrakowie od młodości poddawani są morderczemu treningowi. Te szkolenia w połączeniu z dużą wytrzymałością na ból czynią z nich budzących grozę wojowników. W ich naturze zakodowana jest potrzeba sukcesu i niełatwo jest im oprzeć się pokusie wykorzystania każdej możliwej metody do osiągnięcia celu.

Rodzimą planetą tej rasy jest Iridonia – świat pełen kamienistych skarp i jezior wypełnionych kwasem. Ta niegościnna rzeczywistość ukształtowała charakter Zabraków. Pomimo tak nieprzyjaznych warunków nie tylko przetrwali, ale też stworzyli dynamiczną i szybko rozwijającą się cywilizację. Mieszkańcy Iridonii jako jedni z pierwszych opanowali technologię umożliwiającą podróże gwiezdne. Obecnie kolonie tej rasy zazwyczaj usytuowane są w pobliżu głównych szlaków Galaktyki, co umożliwia jej odkrywanie nowych światów oraz kultur i wykorzystywanie zdobytej w ten sposób wiedzy do zwiększania siły własnego gatunku. To dlatego Zabraków można dzisiaj spotkać zarówno w szeregach Imperium, jak i Republiki.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej