Wymagania sprzętowe Cronos: The New Dawn. Ponura Polska lat 80. i wyjałowione pustkowia przyszłości rzucą pecetom nieco większe wyzwanie niż Silent Hill 2 Remake
Poznaliśmy wymagania sprzętowe Cronos: The New Dawn, czyli następnej gry znanego z Silent Hill 2 Remake i serii Layers of Fear rodzimego studia Bloober Team.
Wczoraj, w ramach pokazu Xbox Partner Preview, rodzime studio Bloober Team zapowiedziało Cronos: The New Dawn, czyli survival horror, którego akcja toczyć się będzie w Polsce w dwóch erach – w zdewastowanej tajemniczą Zmianą przyszłości oraz w latach 80. XX wieku.
Rodzimy zespół tydzień temu wypuścił remake Silent Hill 2. Ta produkcja osadzona jest w USA i okazała się dużym sukcesem, dlatego ucieszyło nas, gdy okazało się, że Cronos powróci na polskie podwórko. Na zwiastunie gra prezentuje się spektakularnie pod względem graficznym, a teraz – dzięki karcie projektu w serwisie Steam – możemy sprawdzić, jaki sprzęt będzie potrzebny, aby udźwignąć cały ten wizualny przepych.
Cronos: The New Dawn – minimalne wymagania sprzętowe na PC
- Procesor: Intel Core i5-8400F / i5-8600K lub AMD Ryzen 5 3600
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1080 lub AMD Radeon RX 5700 XT
- DirectX: 12
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku: 50 GB
- System operacyjny: Windows 10 64-bit
Cronos: The New Dawn – zalecane wymagania sprzętowe na PC
- Procesor: Intel Core i7-10700K lub AMD Ryzen 5 3600X
- Karta graficzna: Nvidia GeForce RTX 3080 lub AMD Radeon RX 6800 XT
- DirectX: 12
- Pamięć RAM: 16 GB
- Miejsce na dysku: 50 GB
- System operacyjny: Windows 10 64-bit
Jak widać, wymagania sprzętowe Cronos: The New Dawn są trochę wyższe niż w przypadku Silent Hill 2 Remake. Jak to – w połączeniu z być może nieco dynamiczniejszym gameplayem – przełoży się na wydajność, przekonamy się wkrótce. Cronos: The New Dawn zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Premiera odbędzie się w 2025 roku.
W niedawnym wywiadzie ludzie ze studia Bloober Team oznajmili, że odświeżone SH2 zapoczątkowuje nową fazę w działalności zespołu. Twórcy chcą tworzyć tytuły, które połączą mechanizmy survival horroru z rozbudowaną warstwą narracyjną.