Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 grudnia 2011, 11:08

autor: Adrian Werner

Współtwórcy serii Battlefield i Killzone zapowiedzieli śliczną platformówkę Pid

Założone przez weteranów branży niezależne studio Might & Delight ujawniło swój pierwszy projekt. Okazała się nim być śliczna platformówka zatytułowana Pid.

Might & Delight to nowa firma, ale w jej szeregach znajdują się ludzie, którzy pracowali nad takimi tytułami jak Mirror's Edge, czy serie Killzone i Battlefield. Przede wszystkim jednak, w studiu znajdziemy trzon ekipy odpowiedzialnej za Bionic Commando Rearmed. Pierwszym projektem zespołu pod nowym szyldem będzie śliczna platformówka zatytułowana Pid. Gra tworzona jest z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Premiera zapowiadana jest na przyszły rok.

W Pid pokierujemy młodym uczniem, który zostaje uwięziony na obcej planecie zamieszkanej przez roboty. Fabuła opowie o poszukiwaniach przez niego sposobu powrotu na Ziemię. Podczas swoich przygód spotka wiele mechanicznych postaci, wśród których znajdzie zarówno wrogów, jak i sojuszników.

Pid będzie miał atrakcyjną trójwymiarową grafikę korzystającą z silnika Unity, ale rozgrywka odbywać się ma w dwóch wymiarach. Gra wymagać będzie nie tylko zręcznych palców, ale również sporego sprytu. Autorzy obiecują, że każdą przeszkodę będzie można pokonać na wiele sposobów. Podczas zabawy wykorzystamy tajemniczą moc, która umożliwi m.in. manipulowanie maszynami, odbijanie kul, poruszanie przeciwnikami i przedmiotami, jak również pozwoli na zmianę sposobu poruszania się w wirtualnym świecie.

Współtwórcy serii Battlefield i Killzone zapowiedzieli śliczną platformówkę Pid - ilustracja #1

Kampanię będziemy mogli ukończyć samotnie lub w kooperacji z kolegą. Ten drugi tryb zostanie zaprojektowany tak, aby ścisła współpraca pomiędzy graczami była absolutnie konieczna do przechodzenia kolejnych poziomów. Jednocześnie nie zabraknie też okazji do rywalizacji z innymi ludźmi.

Zainteresowanych odsyłamy na oficjalną stronę projektu, gdzie można znaleźć bogatą galerię screenów:

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej