autor: Piotr Siejczuk
World of WarCraft - krypty, loch i podziemia
Firma Blizzard Entertainment przedstawiła ostatnimi czasy kolejne informacje związane z jej nadchodzącą grą massive multiplayer online noszącą tytuł Word of WarCraft. Tym razem na łamach oficjalnej witryny poświęconej grze powstał dział poświęcony nowym lokacjom, które ujrzymy w finalnej wersji rzeczonej pozycji.
Firma Blizzard Entertainment przedstawiła ostatnimi czasy kolejne informacje związane z jej nadchodzącą grą massive multiplayer online noszącą tytuł Word of WarCraft. Tym razem na łamach oficjalnej witryny poświęconej grze powstał dział poświęcony nowym lokacjom, które ujrzymy w finalnej wersji rzeczonej pozycji.
Informacje zawarte w opisywanym dziale potwierdzają to, iż nie tylko świat zewnętrzny jest duży i niezwykle rozbudowany. Podziemne lokacje stanowić będą równie interesujące i ciekawe miejsce dla rządnych przygód i dawki adrenaliny podróżników.
W pełnej wersji Word of WarCraft podziemia podzielone będą na dwie kategorie:
Micro Dungeons: W ich skład wchodzić będą łowieckie kopalnie, jaskinie lodowe, krypty oraz zatopione łodzie i okręty.
World Dungeons: Wyróżniać będą się nieprzeciętną wielkościa. Ten typ lokacji przeznaczony będzie dla bardziej doświadczonych graczy, którym nie straszne będą długie i trudne wyprawy. W czasie eksploracji Word dungeons napotkamy na znacznie silniejszych i bardziej wymagających przeciwników. Jednak z trudnościami w parze idą też większe korzyści – w czasie podróży przez takie okolice nasza drużyna zdobywać będzie większe ilości doświadczenia.
Jeśli uda nam się dostać na odpowiednio głęboki poziom podziemi przed oczami naszej postaci pojawią się też specjalne strefy, tzw. „instanced zones”, do których niejednokrotnie wstęp będą miały tylko określone grupy graczy czy członkowie gildii.
Na dzień dzisiejszy znane są trzy lokacje, które zaliczają się do kategorii world dungeons i są nimi: Medivh's Tower, Deadmines w Westfall oraz Scarlet Monastery.
Więcej informacji o World of WarCraft: