World of Tanks - patch 1.0.1 z włoskimi czołgami i dużą zmianą w ekonomii
Ukazała się aktualizacja 1.0.1 do World of Tanks. Patch przynosi m.in. włoską linię czołgów, powrót mapy Prowincja w ulepszonej formie oraz usunięcie opcji kupowania amunicji premium za złoto. Do tego w poniedziałek ma ruszyć nowy event.
Gra World of Tanks otrzymała kolejną aktualizację. Patch opatrzony został numerem 1.0.1 i jego największą atrakcją jest dodanie pełnej linii włoskich czołgów, od I do X poziomu, obejmującej jedenaście nowych maszyn. Modele w tierach VIII-X mogą się pochwalić m.in. unikalnym systemem automatycznego przeładowania.
Dzięki łatce powróciła również osadzona we Włoszech mapa Prowincja, oczywiście w podrasowanej formie, wykorzystującej możliwości nowego silnika. Poza ulepszoną grafiką poziom oferuje też pewne zmiany architektury, mające uprzyjemnić starcia.
Patch wprowadza także pewne zmiany w modelu biznesowym, przynosząc wyczekiwane przez fanów usunięcie opcji nabywania amunicji premium za złoto. Od teraz pociski i materiały eksploatacyjne można kupować wyłącznie za kredyty. Autorzy ostrzegają, że całkowite wycofanie amunicji zdobytej wcześniej za złoto zajmie trochę czasu, ale kiedy „ekonomia pocisków” się ustabilizuje, twórcy zabiorą się za równoważnie tego aspektu rozgrywki.
Ponadto 7 maja ruszy czterotygodniowe wydarzenie Linia Frontu, które wcześniej testowane było w Piaskownicy. Pozwoli ono na toczenie bitew czołgami VIII poziomu na dużej mapie o rozmiarach trzy na trzy kilometry. W starciach wezmą udział dwie trzydziestoosobowe drużyny. Jedna z nich spróbuje przejąć terytorium wroga, a druga będzie się broniła. Podczas eventu emocje zapewnią dodatkowe rozwiązania, takie jak mechanika powrotu do gry, strefy naprawcze, uzupełnienia oraz rezerwy bojowe. W ramach tych ostatnich gracze będą zdobywali punkty, które przełożą się potem na poziomy pozwalające aktywować takie pomoce jak naloty, loty zwiadowcze czy zasłony dymne.
Studio Wargaming ma w zwyczaju organizować ciekawe kampanie reklamowe i tym razem autorzy postanowili sięgnąć do znanego sportowca. Do promocji gry zaangażowany został włoski bramkarz Gianluigi „Gigi” Buffon. Pojawił się w grze jako dowódca czołgu i użyczył głosu włoskim załogom, a przy okazji będzie także pełnił rolę ambasadora marki World of Tanks.