World of Tanks Blitz – nowa aktualizacja wprowadza dodatkowe czołgi sowieckie i poprawia grafikę
Studio Wargaming.net wypuściło aktualizację 1.3 do mobilnej gry World of Tankz Blitz. Łatka wprowadza dodatkowe czołgi sowieckie, poprawia grafikę i usuwa sporo błędów.
World of Tankz Blitz okazało się zaskakująco dobrą adaptacją pecetowego przeboju, gromadząc spory zestaw pozytywnych recenzji i liczne grono fanów. Twórcy, czyli ludzie ze studia Wargaming.net, odtwarzają na nowych platformach sprawdzone rozwiązania i regularnie rozbudowują grę o nową zawartość. Najnowsza aktualizacja opatrzona została numerem 1.3 i wprowadza pokaźny zestaw dodatkowych czołgów oraz map.
Najważniejsze są oczywiście nowe maszyny. Tym razem rozszerzono listę sowieckich ciężkich czołgów dodając T-150, KV-3, KV-4, SТ-I oraz IS-4. Możemy bawić się nimi m.in. na dwóch nowych polach bitewnych nazwanych Lost Tample i Black Goldville.
Ponadto spore ulepszenia spotkały oprawę graficzną. Wszystkie mapy otrzymały trawę, choć jej widokiem cieszyć sie będą mogli tylko posiadacze najpotężniejszych urządzeń z iOS. Ponadto wprowadzono nowe systemy generowania mgły oraz oświetlania terenu. Zmiany te sprawiają, że gra prezentuje się wyraźnie ładniej.
Nie zabrakło także poprawek w mechanizmach i zbalansowaniu rozgrywki. Jest ich kilkadziesiąt, a najważniejszym jest zwiększenie do stu sekund (z 75) czasu potrzebnego do zajęcia wrogiej bazy na większości map. Gruntownie przerobiono także ekran podsumowujący wyniki starcia, tak aby oferował większą ilość przydatnych informacji. Ponadto usunięto masę mniejszych i większych błędów.
Od premiery pod koniec czerwca World of Tanks Blitz pobrało ponad 7,5 mln graczy. Liczba ta powinna wkrótce ulec drastycznemu zwiększeniu, gdyż końca dobiegają prace nad wersją na Androida. Równolegle ekipa Wargaming.net zajmuje się także produkcją potężnej aktualizacji, która wprowadzi możliwość pokierowania czołgami brytyjskimi. Ma ona zadebiutować jeszcze w tym roku. Trzecim priorytetem dla autorów jest tryb Wojny Klanów. Również w tym przypadku nie podano na razie żadnej konkretnej daty, ograniczając się jedynie do stwierdzenia, że premiera trybu nastąpi krótko po wydaniu gry na Androida.