World of Goo, Little Inferno i Human Resource Machine dołączają do tytułów startowych Nintendo Switch
Lista gier, które będą dostępne na premierę Nintendo Switch, stale się powiększa. Prócz zapowiedzianych już siedmiu tytułów, 3 marca na konsolę japońskiego giganta pojawi się również World of Goo, Little Inferno i Human Resource Machine.
Premiera Nintendo Switch zaplanowana jest na 3 marca bieżącego roku. Do tej pory zapowiedziano, że w dniu debiutu najnowszej konsoli japońskiego giganta pojawi się na nią siedem produkcji – The Legend of Zelda: Breath of the Wild, 1-2-Switch, Skylanders Imaginators, Super Bomberman R, The Binding of Isaac: Afterbirth+, I Am Setsuna i Just Dance 2017. Studio Tomorrow Corporation właśnie ogłosiło, że do tej listy dołączą jeszcze trzy tytuły – World of Goo, Little Inferno oraz Human Resource Machine, które zdążyły już zdobyć sporą popularność na innych platformach.
Ich wersje na Nintendo Switch nie mają być jednak zwykłymi portami. Jak zapewniają twórcy, zaimplementowano w nich ekskluzywny dla tej konsoli „Soundtrack Mode”, który ma umożliwić graczom „odkrywanie świata cudownie dziwacznej muzyki Kyle'a Gablera”. Jak na razie nie wiadomo, na czym dokładnie ma polegać ta opcja rozgrywki. Możemy jednak podejrzewać, że będzie to coś w rodzaju rozbudowanej minigry rytmicznej lub narzędzia umożliwiającego zabawę w dowolne „miksowanie” utworów. Ścieżki dźwiękowe z World of Goo, Little Inferno i Human Resource Machine będą również dostępne na Nintendo Switch w formie zdatnej do zwykłego odsłuchania.
World of Goo, Little Inferno i Human Resource Machine należą do gatunku gier logicznych. W World of Goo pomagamy sympatycznym Glutom tworzyć wymyślne konstrukcje nad przeszkodami w taki sposób, by jak najwięcej z nich ocalić. W Little Inferno wcielamy się w chłopca, który jest zmuszony do palenia swoich zabawek, by nie umrzeć z zimna. Natomiast Human Resource Machine skupia się na historii pewnego szarego pracownika korporacji, zaczynającego na podrzędnym stanowisku, by z czasem, z pomocą gracza, piąć się coraz wyżej w hierarchii firmy. Warto przypomnieć, że wszystkie te pozycje pojawiły się już na konsolach Nintendo – konkretnie na Wii (World of Goo) i Wii U (Little Inferno oraz Human Resource Machine).
Studio Tomorrow Corporation zostało założone w 2010 roku przez Kyle'a Gablera, Allana Blomquista i Kyle'a Graya, byłych pracowników Electronic Arts. Ten pierwszy, wraz z Ronem Carmelem (jako studio 2D Boy), stworzyli w 2008 roku grę logiczną World of Goo, która szybko stała się sporym hitem. Pierwszą produkcją Tomorrow Corporation było Little Inferno. Ujrzała ona światło dzienne w 2012 roku. W 2015 pojawiło się natomiast Human Resource Machine.