autor: Artur Falkowski
World in Conflict w wersji na X360 dopiero w przyszłym roku
Gra World in Conflict w wersji na PC jest już od jakiegoś czasu na rynku i spotkała się z całkiem dobrym przyjęciem ze strony branżowych mediów (średnia ocen według serwisu GameRankings.com to 90,1%) oraz graczy. Trudno się więc dziwić, że posiadacze X360 niecierpliwią się już, czekając na obiecaną wersję wspomnianej produkcji wydaną na ich konsolę.
Gra World in Conflict w wersji na PC jest już od jakiegoś czasu dostępna na rynku i spotkała się z całkiem dobrym przyjęciem ze strony branżowych mediów (średnia ocen według serwisu GameRankings.com to 90,1%) oraz graczy. Trudno się więc dziwić, że posiadacze X360 niecierpliwią się już, czekając na obiecaną wersję wspomnianej produkcji wydaną na ich konsolę. Niestety, jak poinformowała Sierra Entertainment, gra na tę platformę sprzętową spóźni się o kilka miesięcy.
Przypominamy, że pierwotnie mówiło się o tym, że World in Conflict na X360 zadebiutuje jeszcze tej jesieni. Niestety w świetle ostatniego oświadczenia wydawcy data ta ulegnie przesunięciu na bliżej nieokreślony termin w 2008 roku. Powody opóźnienia nie zostały podane.
Przypominamy, że World in Conflict to strategia czasu rzeczywistego opracowana przez studio Massive Entertainment, której twórcy postanowili pokazać graczom, jak mógłby wyglądać nasz świat, gdyby zimna wojna się nie skończyła, a wręcz przeciwnie – przemieniła w ogromny międzynarodowy konflikt zbrojny.
Warto dodać, że za developing wspomnianej produkcji w wersji na X360 odpowiada inna ekipa niż ta, która opracowała grę na PC. W rzeczywistości dostosowaniem World in Conflict do sterowania za pomocą pada i wprowadzeniem nowego interfejsu zajmuje się ściśle współpracujące z Massive Entertainment Swordfish Studios.
Zainteresowanych grą odsyłamy na łamy naszej encyklopedii. Zapraszamy również do zapoznania się z jej recenzją.