Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 grudnia 2002, 11:47

Wojny Napoleońskie – przeżyj to sam...

Francuski wydawca, Microids, dzień przed Wigilią uraczył graczy wersją demonstracyjną swej nowej produkcji, zatytułowanej War and Peace. Jest to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasach Wojen Napoleońskich, tzn. w latach 1796 – 1815. Demo można pobrać z naszego działu Pliki – Zapraszam.

Francuski wydawca, Microids, dzień przed Wigilią uraczył graczy wersją demonstracyjną swej nowej produkcji, zatytułowanej War and Peace. Jest to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się w czasach Wojen Napoleońskich, tzn. w latach 1796 – 1815. Demo można pobrać z naszego działu Pliki – Zapraszam.

W War and Peace gracz może stanąć na czele jednej z sześciu ówczesnych potęg militarno-gospodarczych: Francji, Anglii, Rosji, Austrii, Prus oraz Imperium Ottomańskiego i zmienić historię naszej cywilizacji. Zwycięstwo można odnieść na dwa sposoby - zdobywając największą liczbę specjalnych punktów prestiżu przyznawanych za osiągnięcia w rządzeniu państwem, lub militarnie pokonując oponentów. Jak przystało na grę aspirującą do miana „historyczna”, War and Peace odtwarza ówczesne zależności ekonomiczne, gospodarcze, politycznie i militarne oraz postęp technologiczny. Jako głowa państwa możemy zarządzać dziesiątkami miast, dbać o skarb państwa, wykorzystywać dyplomację do bezkrwawego rozwiązywania sporów i zwiększania znaczenia swego mocarstwa na arenie międzynarodowej, a w razie potrzeby (a takowa w latach 1796 – 1815 zachodziła niezwykle często) dowodzić armią i toczyć wielkie bitwy z udziałem tysięcy jednostek. Pod naszą komendą znajdują się wojska lądowe, tj. piechota, kawaleria, artyleria; flota wojenna, a także jednostki specjalne, jak szpiedzy, sabotażyści i partyzanci.

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej