Widowiskowy FPS Witchfire trafi na konsole, Polacy potwierdzają
Zespół The Astronauts potwierdził, że jego najnowsze dzieło, czyli Witchfire, zmierza nie tylko na komputery osobiste, lecz również na konsole. Pierwszą okazję do sprawdzenia tego FPS-a będziemy mieć we wrześniu.
Polskie studio The Astronauts, pracujące obecnie nad grą Witchfire, potwierdziło za pośrednictwem Twittera kilka ważnych informacji na temat swojego najnowszego projektu. Wśród nich prym wiedzie wiadomość, zgodnie z którą tytuł ma z czasem trafić nie tylko na komputery osobiste, lecz również na konsole. Chociaż nie podano konkretów na ten temat, można przypuszczać, że Witchfire pojawi się na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X/S.
Ponadto potwierdzono, że do wczesnego dostępu w Epic Games Store opisywany tytuł trafi 20 września, aczkolwiek w przyszłości powinniśmy ujrzeć go również na innych platformach (można przypuszczać, że mowa o Steamie czy GOG.com).
- Witchfire to FPS z elementami RPG, osadzony w uniwersum dark fantasy, a zarazem druga produkcja studia The Astronauts, znanego z przygodowego The Vanishing of Ethan Carter.
- Filarem rozgrywki w Witchfire będą dynamiczne starcia, podczas których skorzystamy z broni palnej i zaklęć. Produkcja zaoferuje rozbudowany arsenał oraz system magii oparty na czterech żywiołach. Oręż i zaklęcia będzie można ulepszać, zwiększając ich potencjał bojowy.
- Witchfire ma zawierać kryjówkę, w której będziemy przechowywać nieskończoną liczbę przedmiotów. Niemniej pojemność ekwipunku zabieranego na poszczególne wyprawy będzie ograniczona.
- Pozycja jest projektowana w taki sposób, aby wymagać od graczy dużo wysiłku, toteż nie pozwoli nam wybrać poziomu trudności. Jeśli polegniemy na placu boju, zachowamy część zdobyczy i postępów.