Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 września 2009, 12:25

autor: Piotr Doroń

Wieści ze świata (Left 4 Dead, Wanted: Weapons of Fate, Championship Manager 10) 11/09/09

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: dodatki do pierwszego Left 4 Dead, sprzedaż Madden NFL 10 i PlayStation 3 w Stanach Zjednoczonych, europejska premiera Championship Manager 10 i inne. Zapraszamy do lektury.

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: dodatki do pierwszego Left 4 Dead, sprzedaż Madden NFL 10 i PlayStation 3 w Stanach Zjednoczonych, europejska premiera Championship Manager 10 i inne. Zapraszamy do lektury.

Left 4 Dead

Członkowie grupy L4D2 Boycott, założonej w celu zbojkotowania drugiej odsłony Left 4 Dead (aktualnie ponad 41 tysięcy członków), odwiedzili w ostatnim czasie siedzibę firmy Valve. W trakcie spotkania dowiedzieli się, że dodatek DLC Crash Course (PC, X360) nie będzie ostatnim rozszerzeniem jakie popularny deweloper stworzy z myślą o pierwszej części Left 4 Dead.

Universal Pictures

Wytwórnia Universal Pictures zweryfikowała swoje plany co do podboju rynku gier, po tym jak Wanted: Weapons of Fate (PC, X360, PS3) – pierwsza produkcja bazująca na jednym z jej kinowych obrazów (Wanted z Angeliną Jolie w roli głównej) – odniosła spektakularną porażkę, sprzedając się jedynie w 100 tysiącach egzemplarzy. Spora część spośród około 20 milionów dolarów wyłożonych na produkcję gry nieistniejącego już studia GRIN pochodziła właśnie od Universal Pictures. Potencjalne inwestycje koncernu będą od teraz rozpatrywane na wielu płaszczyznach, co ma zwiększyć prawdopodobieństwo ich powodzenia.

Warner Bros.

Koncern Warner Bros. zdecydował się na uruchomienie firmy DC Entertainment. Jej zadaniem będzie maksymalne wykorzystanie potencjału drzemiącego w markach należących do firmy DC Comics w kontekście gier, filmów i innych form rozrywki.

Sony

Firma Sony uruchomiła stronę internetową zwiastującą ujawnienie nieznanej dotąd produkcji. W prawym dolnym rogu widać grafikę, przypominającą świński ryjek. Po jej kliknięciu jesteśmy przenoszeni na różne japońskojęzyczne strony, mające zapewne pełnić rolę wskazówek. Rozwiązanie poznamy zapewne w trakcie targów Tokyo Game Show 2009, które odbędą się w dniach 24-27 września.

Madden NFL 10

Madden NFL 10 (X360, PS3, PS2, Wii i PSP) sprzedało się w ciągu pierwszych dwóch tygodni obecności na amerykańskim rynku w liczbie 1,9 miliona egzemplarzy, co oznacza nieznaczny spadek w porównaniu do sytuacji z ubiegłego roku. Wówczas jednak znacznie lepiej poradziła sobie edycja na PlayStation 2, która w bieżącym roku została nabyta przez 300 tysięcy osób mniej.

PlayStation 3

Wprowadzenie 1 września na amerykański rynek nowego modelu PlayStation 3 – tzw. Slima – wpłynęło na 300% wzrost popularności tejże konsoli wśród Amerykanów w stosunku do ostatniego tygodnia sierpnia. Przypominamy, że równie dobre rezultaty platforma koncernu Sony osiągnęła w pozostałych regionach świata.

Championship Manager 2010

Dzisiaj ma miejsce premiera pecetowej gry Championship Manager 2010 w krajach Europy Zachodniej. Produkcja jest dostępna w dwóch wersjach – standardowej i kolekcjonerskiej. W przypadku zakupu tej drugiej otrzymujemy nie tylko płytę z grą, ale również darmowy dostęp do funkcji CM Season Live (kosztującej normalnie 5 funtów), menedżerski notes, ołówek z logo gry oraz plakat. Premiera spolonizowanej wersji gry odbędzie się z kolei 18 września. Wydawcą jest Cenega Poland.

Galeria obrazków

Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach...

Interpol: The Trail of Dr. Chaos

Champions Online

Fable III

Order of War

Elemental: War of Magic

Heroes Over Europe PS3

Heroes Over Europe X360

Littlest Pet Shop Friends

Space Invaders Extreme 2

The Secret World

Osmos

Galeria filmów

A także najnowsze filmy z gier:

Gramy w Overlord II PL Gramy!

Gramy i śpiewamy w The Beatles: Rock Band Gramy!

Assassin's Creed II

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej

gry