Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lipca 2011, 14:55

autor: Piotr Doroń

Wieści ze świata (BioShock: Infinite, Halo, PlayStation Plus) 7/07/11

W dzisiejszych "Wieściach ze świata" poświęcamy czas rocznicy PlayStation Plus, wznowieniu pierwszego Halo, bohaterowi BioShock: Infinite oraz nowej grze studia Harmonix.

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o kontrowersjach wokół EA i platformy Origin, ścieżce dźwiękowej do Halo: Combat Evolved Anniversary, pierwszym roku PlayStation Plus, a także fizjonomii bohatera BioShock: Infinite. Zapraszamy do lektury.

Electronic Arts

Firma Electronic Arts skomentowała ostatnie kontrowersyjne posunięcia prowadzące do usunięcia gier (m.in. Crysis 2) z oferty niektórych serwisów dystrybucji cyfrowej (chodzi tu głównie o Steam). Zdaniem EA, były to odosobnione przypadki. Większość cyfrowych wersji gier wydawcy będzie bez problemów sprzedawana w wielu różnych miejscach. Przedstawiciel EA twierdzi, że problemem było – i w niektórych przypadkach dalej będzie – „utrzymywanie bezpośredniego kontaktu z nabywcą”. Wówczas możemy spodziewać się, że takie pozycje trafią wyłącznie w bazie Origin lub innych serwisach, spełniających kryteria EA.

Halo: Combat Evolved Anniversary

Studio 343 Industries, pracujące obecnie nad Halo 4 oraz Halo: Combat Evolved Anniversary, nagra zupełnie od nowa ścieżkę dźwiękową do wznowienia pierwszej odsłony przygód Master Chiefa (premiera w listopadzie na Xboksa 360). Co więcej, wzbogaci ją o fragmenty nagrane przy współudziale Skywalker Symphony Orchestra oraz chóru. W nagraniach 343 Industries może liczyć na pomoc Pyramid Studios, firmy mogącej pochwalić się udziałem w opracowaniu ścieżki dźwiękowej do takich gier jak Infamous 2, Halo, BioShock 2, God of War oraz God of War II.

BioShock: Infinite

Na okładce najnowszego numeru magazynu EGM zagościł Booker DeWitt – główny bohater gry BioShock: Infinite. Twarz protagonisty możemy zobaczyć po raz pierwszy. Dotąd na wszystko, co pokazali autorzy ze studia Irrational Games, patrzyliśmy co najwyżej jego oczami. Przypominamy, że w grze trafimy do niezwykłego, podniebnego miasta Columbii i spróbujemy wydostać z tej istotnej fortecy dziewczynę o imieniu Elisabeth. Całość zapowiada się bardzo imponująco, co potwierdził jej zamknięty pokaz podczas targów E3.

Wieści ze świata (BioShock: Infinite, Halo, PlayStation Plus) 7/07/11 - ilustracja #1

PlayStation Plus

Firma Sony Computer Entertainment poddała analizie pierwszy rok funkcjonowania płatnej usługi PlayStation Plus. Okazuje się, że w jej ramach subskrybenci otrzymali dobra – m.in. gry, dodatki, zniżki oraz awatary – o łącznej wartości ponad 700 funtów na osobę (ok. 3000 złotych), czyli blisko cztery razy więcej, niż Sony obiecywało w momencie startu PS+. Miesięczny koszt PlayStation Plus to nieco ponad 16 funtów, więc zysk jest widoczny gołym okiem. Przypominamy, że PS+ wystartowało 29 czerwca 2010, będąc od samego początku opcjonalnym, płatnym programem dedykowanym użytkownikom PlayStation Network (rozgrywka online pozostaje bezpłatna). Gracze uzyskują za jego sprawą dostęp do dóbr, a także promocji cenowych i wcześniejszych beta-testów lub dem.

Harmonix

Amerykański deweloper Harmonix, znany z pierwszych odsłon Guitar Hero i marki Rock Band, złożył w Urzędzie Patentowym Stanów Zjednoczonych wniosek o rejestrację znaku towarowego Vidrhythm. Niewykluczone, że producent ma w planach nową grę muzyczną. Czekamy na kolejne doniesienia.

Galeria obrazków

Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach...

The Mystery of the Wicked Village

World of Planes

Civilization World

Mass Effect 3

Renegade Ops

Łap Małpy

Crimson Alliance

The New Adventures of Sherlock Holmes: The Testament of Sherlock

Galeria filmów

...a także najnowsze filmy z gier:

Gods and Heroes: Rome Rising - walka

Harry Potter i Insygnia Śmierci – część 2 - trailer #1

Dead Block - zwiastun na premierę

Catherine - Nightmare Trailer

The Secret World - Savage Coast

Facepalm - dancing video magazyn

Kinect Funlabs - laborki słabej zabawy Gramy!

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej