Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 czerwca 2015, 11:22

Wiedźmin 3: Dziki Gon – patch 1.04/1.05 już w drodze

Marcin Momot ze studia CD Projekt RED ujawnił część zmian, jakie wprowadzi kolejny patch do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Naprawione zostaną problemy związane z wykonywaniem zadań oraz płynnością i stabilnością gry, jak również błąd blokujący zdobywanie punktów doświadczenia.

Z dwojga złego lepiej walczyć z potworami niż z błędami – te pierwsze można przynajmniej ciachnąć mieczem. - Wiedźmin 3: Dziki Gon – patch 1.04/1.05 już w drodze - wiadomość - 2015-06-01
Z dwojga złego lepiej walczyć z potworami niż z błędami – te pierwsze można przynajmniej ciachnąć mieczem.

Mimo udanej premiery, Wiedźmin 3: Dziki Gon raczej nie zalicza się do produkcji idealnych, o czym świadczą kolejne doniesienia o problemach z płynnością, czy też ostatnie informacje o niezdobywaniu doświadczenia podczas wykonywania zadań. Stąd też cieszyć powinna wiadomość o kolejnym patchu (oznaczonym numer 1.04 dla konsol i numerem 1.05 dla PC), mającym naprawić kolejną porcję błędów gry, o którym poinformował Marcin Momot ze studia CD Projekt RED na oficjalnym forum produkcji. Jednocześnie ujawnił część poprawek, które znajdą się w tejże aktualizacji. Naprawione zostaną błędy uniemożliwiające kontynuowanie zadań, w tym niemożność interakcji z niektórymi NPC-ami, niekończące się ładowanie gry w trakcie wykonywania questa Królewski gambit, czy postacie niezależne, niepojawiające się po wykonaniu wymaganych czynności. Poprawiona zostanie też stabilność oraz płynność gry (także w trakcie cutscenek), a poszczególne elementy interfejsu (w tym czcionki) zostaną powiększone (dotyczy to przede wszystkim wydań na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One). Ponadto zostaną naprawione problemy z wywalaniem się gry w trakcie wczytywania plików zapisu w określonych sytuacjach, jak również niesławny glitch blokujący zdobywanie punktów doświadczenia oraz problemy ze spadkami animacji na PlayStation 4.

Choć w swojej wiadomości Momot nie podał daty opublikowania tych poprawek, to ze wcześniejszych informacji na temat wspomnianego glitcha wynika, że patch 1.04 powinien ukazać się w ciągu najbliższych kilku dni.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej