autor: Radosław Grabowski
Więcej informacji nt. Star Wars: Republic Commando
Nareszcie nastąpił ruch w temacie wirtualnej gry z gatunku FPS pt. Star Wars: Republic Commando, projektowanej przez koncern LucasArts i wzmiankowanej na wortalu GRY-OnLine po raz pierwszy w połowie maja 2003. Za sprawą zachodniego serwisu o nazwie Computer and Video Games w globalnej Sieci wylądowała garść rozszerzonych informacji tekstowych wraz z dwoma debiutanckimi screenshotami.
Nareszcie nastąpił ruch w temacie wirtualnej gry z gatunku FPS pt. Star Wars: Republic Commando, projektowanej przez koncern LucasArts i wzmiankowanej na wortalu GRY-OnLine po raz pierwszy w połowie maja 2003. Za sprawą zachodniego serwisu o nazwie Computer and Video Games w globalnej Sieci wylądowała garść rozszerzonych informacji tekstowych wraz z dwoma debiutanckimi screenshotami.
Poniżej zamieszczono swoistą kompilację wszystkich dotychczasowych wiadomości nt. omawianego produktu, a także rzeczony duet zrzutów ekranowych.
- Docelowe platformy sprzętowe: PC i Microsoft Xbox.
- Komercyjna premiera w lecie bieżącego roku.
- Ulepszona technologia generowania trójwymiarowej oprawy wizualnej, zaczerpnięta m.in. z Unreal II: The Awakening.
- Osadzenie scenariusza pomiędzy Epizodem II i III filmowych Gwiezdnych Wojen (wśród lokacji będzie figurować np. kamienista planeta Geonosis).
- Kierowanie poczynaniami członka elitarnej grupy komandosów Republiki.
- Dramatyczne operacje militarne głęboko wewnątrz terytorium nieprzyjaciela.