Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 sierpnia 2005, 14:44

Warhammer Online z technologią PhysX

Nie tylko popularny wśród miłośników tradycyjnych gier fabularnych świat będzie główną atrakcją nowego produktu z gatunku MMORPG firmy Mythic Entertainment. Program o nazwie Warhammer Online pochwali się również wyśmienitą oprawą wizualną, w której pierwsze skrzypce odgrywać będą naturalne oddziaływania fizyczne.

Nie tylko popularny wśród miłośników tradycyjnych gier fabularnych świat będzie główną atrakcją nowego produktu z gatunku MMORPG firmy Mythic Entertainment. Program o nazwie Warhammer Online pochwali się również wyśmienitą oprawą wizualną, w której pierwsze skrzypce odgrywać będą naturalne oddziaływania fizyczne.

A to ostatnie za sprawą technologii PhysX, która zostanie zaimplementowana w Warhammer Online. Przedstawiciele Mythic Entertainment podpisali już w tej sprawie stosowne papiery z firmą AGEIA, która opatentowała pierwszy procesor przeznaczony tylko i wyłącznie do liczenia w czasie rzeczywistym realistycznych efektów fizycznych. Oczywiście, aby w pełni rozkoszować się tym udogodnieniem, trzeba będzie wpierw wyposażyć naszego poczciwego PeCeta w specjalną kartę. Czasu na dokonanie zabiegu jest sporo, gdyż Warhammer Online ukaże się na rynku dopiero w 2007 roku.

Stworzony przez Games Workshop świat Warhammera doczekał się w postaci Warhammer Online swojej reprezentacji w świecie gier massively multiplayer online. Gracze wcielić mogą się w rolę wygnańców lub też szukających przygód i niebezpieczeństw najemników żyjących w mrocznym świecie fantasy. Z biegiem czasu, poruszając się w granicach społecznego marginesu mogą się oni stać bądź potężnymi bohaterami walczącymi po stronie szeroko pojętego dobra albo pozbawionymi skrupułów rzezimieszkami gotowymi odebrać cudze życie za kilka sztuk złota. To jednak, czy oni sami nie staną się ofiarami cudzej walki o przetrwanie zależy od ich własnego sprytu tudzież umiejętności posługiwania się orężem...

Więcej informacji na temat Warhammer Online znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej