autor: Marek Grochowski
Warhammer Online z ładniejszą grafiką
Jeżeli w ciągu ostatnich miesięcy delektowaliście się obrazkami z gry Warhammer Online: Age of Reckoning, możecie o nich zapomnieć. Specjaliści ze studia EA Mythic ujawnili bowiem, że specjalnie na potrzeby nadchodzącego projektu zaktualizowali engine graficzny swego dzieła, co uczyni ich MMOcRPG jeszcze ładniejszym.
Jeżeli w ciągu ostatnich miesięcy delektowaliście się obrazkami z gry Warhammer Online: Age of Reckoning, możecie o nich zapomnieć. Specjaliści ze studia EA Mythic ujawnili bowiem, że specjalnie na potrzeby nadchodzącego projektu zaktualizowali engine graficzny swego dzieła, co uczyni ich MMOcRPG jeszcze ładniejszym.
Odświeżony silnik to Gamebryo, narzędzie, które służyło do tworzenia takich gier, jak The Elder Scrolls IV: Oblivion czy Sid Meier's Railroads!. Engine, jaki zobaczymy w Warhammerze, został ulepszony do wersji 2.2, kompatybilnej chociażby z kartami fizycznymi firmy AGEIA. Oto, co o dokonanych zmianach mówi Mark Jacobs, jeden z zarządców EA Mythic:
„Nasi programiści uwielbiają pracę z Gamebryo ze względu na jego elastyczność, stąd decyzja o użyciu jego nowej wersji w Age of Reckoning była bardzo łatwa” . Mamy nadzieję, że zarówno prace nad grą, jak i jej betatesty pójdą równie łatwo i najpóźniej za rok produkt zadebiutuje na rynku. Przypomnijmy, że wydawcą tytułu w naszym kraju jest firma EA Polska.