W The Last Remnant zobaczymy realistycznie prezentującą się roślinność
Twórcy zapowiedzianej w ubiegłym tygodniu gry The Last Remnant, wykorzystają podczas produkcji technologię SpeedTreeRT, pozwalającą uzyskać realistycznie wyglądającą roślinność – poinformowała wczoraj firma Square Enix Co. w oficjalnym oświadczeniu prasowym.
Twórcy zapowiedzianej w ubiegłym tygodniu gry The Last Remnant, wykorzystają podczas produkcji technologię SpeedTreeRT, pozwalającą uzyskać realistycznie wyglądającą roślinność – poinformowała wczoraj firma Square Enix Co. w oficjalnym oświadczeniu prasowym.
Kimihiko Miyamae, który w projekcie The Last Remnant dowodzi zespołem grafików, nie ukrywa, że główną zaletą rozwiązań stworzonych przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. jest możliwość szybkiego wygenerowania dużej liczby drzew i na dodatek bardzo różnorodnych. Autorzy z pewnością doceniają też fakt, że technologia SpeedTreeRT jest w pełni zintegrowana z Unreal Engine 3. Należy pamiętać, że to właśnie na silniku opracowanym przez studio Epic Games, Inc. powstaje The Last Remnant.
Technologię SpeedTreeRT wykorzystuje sporo popularnych tytułów, m.in. Resistance: Fall of Man, Gothic 3, Saint’s Row, Elveon, Wiedźmin, Call of Duty 3, Rise of Legends czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.
The Last Remnant to nowa gra z gatunku RPG, za której opracowanie odpowiada firma Square Enix. Produkt przygotowywany z myślą o konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360, zadebiutuje równocześnie na rynku amerykańskim i japońskim.