Unreal Tournament 2007 - wymagania sprzętowe
Przed dwoma dniami zamieściliśmy na naszych łamach informację o wymaganiach sprzętowych gry Gothic III. Wydaje mi się, że dyskusja jaka została przez nią rozpętana nie będzie odosobniona. A to za sprawą wiadomości o wymaganiach kolejnej oczekiwanej przez wielką rzeszę graczy pozycji - Unreal Tournament 2007.
Przed dwoma dniami zamieściliśmy na naszych łamach informację o wymaganiach sprzętowych gry Gothic III. Wydaje mi się, że dyskusja jaka została przez nią rozpętana nie będzie odosobniona. A to za sprawą wiadomości o wymaganiach kolejnej oczekiwanej przez wielką rzeszę graczy pozycji - Unreal Tournament 2007.
Z góry uprzedzam, że widoczna tu specyfikacja może ulec zmianie – równie dobrze w dół (tzn. wymagania zostaną obniżone) oraz w górę (zwiększone). Podobnie, jak w przypadku Gothic III, info pochodzi z niemieckiego magazynu PC Games Hardware (nr 12/05). Oto i wymagania minimalne:
- procesor o zegarze 2.8GHz;
- 512 MB pamięci RAM;
- karta graficzna klasy Geforce6.
Niestety, aby cieszyć się niemal wszystkimi efektami oraz płynną animacją będziemy musieli posiadać coś w rodzaju: procesora o zegarze 3-4GHz, 1GB pamięci RAM oraz karty graficznej klasy Nvidia 6800GT/Ultra, ewentualnie 7800GT/GTX SLI. Jakby tego było mało, Unreal Championship 2007 (tworzony w oparciu o silnik Unreal Engine 3) wykorzystywać będzie kartę AGEIA PhysX, na temat której, kilka miesięcy temu, kilka słów napisał Bandit. Wspomnę może tylko, że ogólnie rzecz biorąc zajmuje się ona obliczaniem fizyki świata danej gry.
Unreal Tournament 2007 to kolejna odsłona popularnej serii pierwszoosobowych strzelanin firmy Epic Games. Mimo tego, gra nie jest bezpośrednią kontynuacją wcześniejszych produktów, ale programem nowej generacji, korzystającym z dobrodziejstw potężnego silnika trójwymiarowego jakim jest Unreal Engine 3.
Od początku głównym założeniem przyświecającym twórcom Unreal Tournament 2007 było stworzenie zupełnie nowej gry, a nie wyposażenie wysłużonej koncepcji w lepszą oprawę audiowizualną. Nie oznacza to oczywiście, że nie znajdziemy w tym produkcie rzeczy charakterystycznych dla poprzednich odsłon serii. Programiści zadbali o powrót wielu znanych wcześniej akcji, jak np. możliwość wykonywania specjalnych skoków zwanych „double jump”, jak również klasycznych i doskonale znanych map, jak np. Deck17.
Więcej informacji na temat opisywanej pozycji znajdziecie w naszej Encyklopedii.