autor: Artur Falkowski
Unreal Engine 3 we wszystkich produkcjach Chair Entertainment
O tym, że niezależne studio deweloperskie Chair Entertainment opracowuje wykorzystującą silnik Unreal Engine 3 strzelaninę Undertow, informowaliśmy was już jakiś czas temu. Jak się jednak okazało, umowa na wykorzystanie stworzonego przez Epic Games oprogramowania nie dotyczy jedynie jednego projektu.
O tym, że niezależne studio deweloperskie Chair Entertainment opracowuje wykorzystującą silnik Unreal Engine 3 strzelaninę Undertow, informowaliśmy was już jakiś czas temu. Jak się jednak okazało, umowa na wykorzystanie stworzonego przez Epic Games oprogramowania nie dotyczy jedynie tylko projektu.
Przypominamy, że Chair Entertainment to firma zrzeszająca byłych pracowników z GlyphX, odpowiedzialnych między innymi za wydaną na komputery PC oraz pierwszego Xboksa grę akcji Advent Rising. Poza Undertow, który powinien trafić do oferty Xbox LIVE, deweloperzy pracują również nad innym, nieco ambitniejszym projektem – grą Empire, do której scenariusz pisze popularny autor powieści s-f Orson Scott Card. Na tym jednak nie kończą się plany firmy. W ciągu najbliższych lat pragną bowiem stworzyć szereg produkcji na komputery PC i konsole PS3 oraz X360. Wszystkie mają wykorzystywać silnik Unreal Engine 3.
„Uwielbiamy pracować ze świetnymi, niezależnymi studiami pokroju Chair , które naprawdę koncentrują się na tworzeniu wartościowych gier i przełamywaniu barier w rozgrywce” – powiedział Mark Rein, wiceprezes Epic Games.