autor: Radosław Grabowski
Unreal Engine 3 w pełnej wersji gry RoboBlitz już wkrótce na PC i konsoli Xbox 360
Zespół programistów ze studia Naked Sky Entertainment zapowiada, że niewiele czasu dzieli nas już od debiutu trójwymiarowej gry akcji o nazwie RoboBlitz. Na nowej oficjalnej witrynie internetowej niniejszego tytułu znaleźliśmy dla Szanownych Czytelników szereg dość ciekawych informacji tekstowych, jak również pakiet świeżych screenshotów.
Zespół programistów ze studia Naked Sky Entertainment zapowiada, że niewiele czasu dzieli nas już od debiutu trójwymiarowej gry akcji o nazwie RoboBlitz. Na nowej oficjalnej witrynie internetowej niniejszego tytułu znaleźliśmy dla Szanownych Czytelników szereg dość ciekawych informacji tekstowych, jak również pakiet świeżych screenshotów.
Mianowicie developerzy szykują omawianą pozycję nie tylko z myślą o konsoli Xbox 360, lecz także chcą udostępnić pełną wersję posiadaczom komputerów osobistych klasy PC. Gotowy produkt (premiera ponoć w pierwszej połowie bieżącego roku) ma być rozprowadzany za pośrednictwem Internetu i zajmować poniżej 50 MB. Twórcy planują jeszcze wypuścić na fale globalnego oceanu informatycznego nową demonstrację niniejszego tytułu (o poprzedniej pisaliśmy w grudniu 2005).
Dlaczego RoboBlitz jest projektem wartym uwagi? Otóż jego autorzy postanowili wykorzystać technologię Unreal Engine trzeciej generacji do renderowania szczegółowo dopracowanej oprawy wizualnej w czasie rzeczywistym. Ponadto gra z robotem w roli głównej zaoferuje zaawansowany system, odpowiedzialny za fizykę wirtualnego świata – wszystkie efekty zaobserwujemy na dziewiętnastu poziomach w ramach siedmiu odmiennych środowisk graficznych. Oczywiście nie zabraknie strzelania z rozmaitych rodzajów broni, a nawet elementów humorystycznych.