autor: Szymon Liebert
Ulepszenia statków
Ulepszenia statków to przedmioty, które pozwalają zwiększyć możliwości naszych maszyn i w ten sposób zatriumfować w najtrudniejszych bitwach kosmicznych.
Ulepszenia statków to przedmioty, które można kupić w głównej lokacji każdej z frakcji (np. w Imperial/Rebellian Fleet) lub stworzyć przy pomocy Cybertech. Sprzedają je specjalne postacie niezależne. Część z nich można wymienić tylko i wyłącznie za plakietki floty (Fleet Commendation), przyznawane za przechodzenie questów z bitwami kosmicznymi.
Kupione przedmioty można umieścić w odpowiednich slotach statku. Żeby to zrobić wystarczy otworzyć panel plecaka (klawisz „I”) oraz postaci (klawisz „C”). W drugim z nich przechodzimy do zakładki „Ship” i tutaj montujemy sprzęt.
Poszczególne dodatki mają konkretny wpływ na działanie statku – poniżej prezentujemy dostępne ulepszenia i opis ich działania. Ulepszenia dzielą się na:
- Grade 1 – levele 14-17
- Grade 2 – ulepszenia tworzone przez graczy (Cybertech)
- Grade 3 – levele 23-31
- Grade 4 – ulepszenia tworzone przez graczy (Cybertech)
- Grade 5 – levele 38-42
- Premium – ulepszenia sprzedawane za Fleet Commendation
- Cybertech – ulepszenia tworzone przez graczy (Cybertech)
Ulepszenia Grade 1
cena: kredyty
- Grade 1 Beam Charger – cena: 1,150, działanie: lasery zadają obrażenia większe o 40, wymaga 15 poziomu
- Grade 1 Beam Generator – cena: 1,000, działanie: lasery strzelają 5 pociskami na sekundę, wymaga 14 poziomu
- Grade 1 Energy Shield – cena: 1,300, działanie: tarcza statku absorbuje 150 obrażeń, wymaga 16 poziomu
- Grade 1 Missile Magazine – cena: 1,450, działanie: ładownia rakietowa może pomieścić 40 rakiet, wymaga 17 poziomu
- Grade 1 Shield Regenerator – cena: 1,300, działanie: tarcza statku odnawia 5 punktów wytrzymałości na sekundę, wymaga 16 poziomu
- Grade 1 Ship Armor – cena: 1,000, działanie: wytrzymałość statku wynosi 2000 punktów, wymaga 14 poziomu
Ulepszenia Grade 2
- Grade 2 Beam Charger – nagroda za wykonanie bitwy kosmicznej Nez Peron Sweep (Imperium) lub Archenar Interception (Republika), działanie: lasery zadają obrażenia większe o 15, zwiększa wytrzymałość statku o 50, wymaga 20 poziomu
- Grade 2 Beam Generator – tworzone za pomocą Cybertech, lasery strzelają +6 pociskami na sekundę, tarcza pochłania dodatkowe 25 obrażeń, wymaga 19 poziomu
- Grade 2 Energy Shield – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: tarcza statku absorbuje więcej obrażeń, wymaga 21 poziomu
- Grade 2 Missile Magazine – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: ładownia rakietowa może pomieścić 50 rakiet, zwiększa wytrzymałość statku o 50, wymaga 22 poziomu
- Grade 2 Shield Regenerator – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: tarcza statku odnawia 7 punktów wytrzymałości na sekundę i absorbuje 25 obrażeń, wymaga 21 poziomu
- Grade 2 Ship Armor – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: zwiększa wytrzymałość statku, obrażenia z blasterów zwiększone o 3 punkty, wymaga 18 poziomu
Ulepszenia Grade 3
cena: kredyty
- Grade 3 Beam Charger – cena: 3,250, działanie: lasery zadają obrażenia większe o 60, wymaga 26 poziomu
- Grade 3 Beam Generator – cena: 2,750, działanie: lasery strzelają 6 pociskami na sekundę, wymaga 24 poziomu
- Grade 3 Energy Shield – cena: 3,750, działanie: tarcza statku absorbuje 300 obrażeń, wymaga 28 poziomu
- Grade 3 Missile Magazine – cena: 4,600, działanie: ładownia rakietowa może pomieścić 80 rakiet, wymaga 31 poziomu
- Grade 3 Shield Regenerator – cena: 4,000, działanie: tarcza statku odnawia 15 punktów wytrzymałości na sekundę, wymaga 29 poziomu
- Grade 3 Ship Armor – cena: 2,550, działanie: wytrzymałość statku wynosi 2500 punktów, wymaga 23 poziomu
Ulepszenia Grade 4
- Grade 4 Beam Charger – nagroda za wykonanie bitwy kosmicznej Skaross Fortification (Imperium) lub Pakuuni Defense (Republika), działanie: lasery zadają obrażenia o wartości 65, zwiększa wytrzymałość statku o 50, wymaga 34 poziomu
- Grade 4 Beam Generator – tworzone za pomocą Cybertech, lasery strzelają +8 pociskami na sekundę, tarcza pochłania dodatkowe 25 obrażeń, wymaga 33 poziomu
- Grade 4 Energy Shield – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: tarcza statku absorbuje 325 obrażeń, zwiększa obrażenia pocisków, wymaga 36 poziomu
- Grade 4 Missile Magazine – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: ładownia rakietowa może pomieścić 90 rakiet, zwiększa wytrzymałość statku o 50, wymaga 37 poziomu
- Grade 4 Shield Regenerator – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: tarcza statku odnawia 17 punktów wytrzymałości na sekundę i absorbuje 25 obrażeń, wymaga 36 poziomu
- Grade 4 Ship Armor – tworzone za pomocą Cybertech, działanie: wytrzymałość statku wynosi 2650 punktów, obrażenia z blasterów zwiększone o 4 punkty, wymaga 32 poziomu
Ulepszenia Grade 5
cena: kredyty
- Grade 5 Beam Charger – cena: 17,200, działanie: lasery zadają obrażenia większe o 80, wymaga 40 poziomu
- Grade 5 Beam Generator – cena: 16,350, działanie: lasery strzelają 9 pociskami na sekundę, wymaga 39 poziomu
- Grade 5 Energy Shield – cena: 18,100, działanie: tarcza statku absorbuje 500 obrażeń, wymaga 41 poziomu
- Grade 5 Missile Magazine – cena: 19,00, działanie: ładownia rakietowa może pomieścić 120 rakiet, wymaga 42 poziomu
- Grade 5 Shield Regenerator – cena: 18,100, działanie: tarcza statku odnawia 25 punktów wytrzymałości na sekundę, wymaga 41 poziomu
- Grade 5 Ship Armor – cena: 15,500, działanie: wytrzymałość statku wynosi 3000 punktów, wymaga 38 poziomu
Ulepszenia Premium
cena: Fleet Commendation
- Ancient Artifact Storage Box – cena: 375, działanie: losowy przedmiot na poziomie 50
- Ancient Premium Storage Box – cena: 20, działanie: losowy przedmiot na poziomie 50
- Ancient Prototype Storage Box – cena: 100, działanie: losowy przedmiot na poziomie 50
- EMP Generator – cena: 150, działanie: zadaje obrażenia wszystkim celom w pobliżu (impuls elektromagnetyczny), wymaga 45 poziomu
- Electronic Warfare Pod – cena: 90, działanie: czasowa niewrażliwość statku (10 s), wymaga 35 poziomu
- Pilot's Boots – cena: 200, działanie: w pełni modyfikowalne ubranie, wymaga: Social II
- Pilot's Gloves – cena: 200, działanie: w pełni modyfikowalne ubranie, wymaga: Social II
- Pilot's Helmet – cena: 250, działanie: w pełni modyfikowalne ubranie, wymaga: Social II
- Pilot's Pants – cena: 225, działanie: w pełni modyfikowalne ubranie, wymaga: Social II
- Pilot's Tunic – cena: 250, działanie: w pełni modyfikowalne ubranie, wymaga: Social II
- Power Conversion Module – cena: 30, działanie: w jednym trybie zwiększa obrażenia kosztem tarczy, w drugim zmniejsza obrażenia, ale zwiększa tarczę, wymaga 25 poziomu
- Proton Torpedo Tube – cena: 50, działanie: niszczy cele chronione tarczą (wymaga dodatkowego nacelowania prawym przyciskiem myszy), wymaga 50 poziomu
Inne ulepszenia Cybertech
- Armek Ship Armor – poziom: 43, działanie: zwiększa wytrzymałość statku i siłę pocisków
- Seinar Systems Beam Charger – poziom: 46, działanie: lasery zadają obrażenia większe o 90, zwiększa wytrzymałość statku o 50
- Quellegh Industrial Energy Shield – poziom: 47, działanie: tarcza statku absorbuje 550 obrażeń, pociski statku zadają 5 obrażeń
- Hoersch-Kessel Shield Regenerator – poziom: 47, działanie: tarcza statku odnawia 30 punktów wytrzymałości na sekundę, tarcza statku absorbuje 25 obrażeń
- Kuat Drive Yards Missle Magazine – poziom: 50, działanie: ładownia rakietowa może pomieścić 150 rakiet, zwiększa wytrzymałość statku o 50