Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Activision Press Release 28 października 2019, 17:23

Uber Eats oraz Activision łączą siły, by dać graczom przewagę w Call of Duty: Modern Warfare

Fani otrzymają również ekscytujące nagrody według kolejności zgłoszeń, w tym: koszulki oraz bluzy z kapturem, Call of Duty: Modern Warfare Dark Edition oraz cyfrowe kopie gry.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Uber Eats połączył siły z Call of Duty, aby dać polskim graczom i fanom Uber Eats przewagę, której nie będą chcieli przegapić - Double Experience Points (2XP) do długo wyczekiwanego Call of Duty: Modern Warfare.

Aby skorzystać z tego doładowania w grze, po prostu złóż zamówienie za pośrednictwem Uber Eats z kodem promocyjnym CODMW2019PL do 7 listopada, a na swoją skrzynkę pocztową otrzymasz kod do wykorzystania w Call of Duty.

Fani otrzymają również ekscytujące nagrody według kolejności zgłoszeń, w tym: koszulki oraz bluzy z kapturem, Call of Duty: Modern Warfare Dark Edition oraz cyfrowe kopie gry.

Przedstawiciel Uber Eats komentuje: „Jako wyłączny partner marki Call of Duty: Modern Warfare, Uber Eats z przyjemnością nagradza fanów bardzo pożądanymi kodami 2XP. Bez względu na to, czy gracze mają ochotę na hamburgera przed meczem, czy burrito w połowie bitwy to Uber Eats jest aplikacją do zamawiania jedzenia na każdą okazję i dostarcza zamówienie do domu w mniej niż 30 minut.”

Aby zarejestrować swój kod 2XP, wejdź na http://www.callofduty.com/ubereats. Wymagana akceptacja regulaminu oraz warunków promocji.