autor: Marek Grochowski
Twórcy technologii euphoria zapowiadają grę Backbreaker
NaturalMotion, grupa odpowiedzialna za stworzenie silnika euphoria poinformowała, że jej sztandarowe narzędzie do animacji trójwymiarowych obiektów zostanie użyte w dedykowanej next-genom grze sportowej Backbreaker. Dzięki wprowadzeniu nowoczesnej technologii, traktująca o futbolu amerykańskim pozycja zaoferuje nam niespotykane dotąd wrażenia w dziedzinie fizyki.
NaturalMotion, grupa odpowiedzialna za stworzenie silnika euphoria poinformowała, że jej sztandarowe narzędzie do animacji trójwymiarowych obiektów zostanie użyte w dedykowanej next-genom grze sportowej Backbreaker. Dzięki wprowadzeniu nowoczesnej technologii, traktująca o futbolu amerykańskim pozycja zaoferuje nam niespotykane dotąd wrażenia w dziedzinie fizyki.
Największym atutem nadchodzącej produkcji mają być niepowtarzalne sekwencje walki o piłkę pomiędzy wirtualnymi zawodnikami. Każdy odbiór przedmiotu z rąk oponenta będzie przedstawiony w inny sposób, lecz zachowane zostaną przy tym wszystkie procedury, mające uczynić Backbreakera jednym z najbardziej widowiskowych projektów w historii elektronicznej rozrywki.
Autorzy gry zapewniają, że zerwie ona ze schematycznymi, opartymi na przewidywalnych skryptach, animacjami i pozwoli nam w pełni poczuć atmosferę sportowego widowiska. W realizacji tych zamierzeń pomoże programistom użycie wspomnianego już silnika euphoria, wykorzystanego do produkcji takich tytułów, jak Grand Theft Auto IV oraz Star Wars: The Force Unleashed. Pierwsze efekty prac nad projektem możemy obserwować na załączonych screenshotach oraz dopiero co opublikowanym trailerze. Na pełną wersję dzieła przyjdzie nam natomiast poczekać do przyszłego roku.