Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 stycznia 2008, 11:00

autor: Robert Duraj

Backbreaker wykorzysta technologię AGEIA PhysX

Produkcja gry Backbreaker, symulatora futbolu amerykańskiego, nabiera tempa. Twórcy, firma NaturalMotion, ogłosili bowiem, iż ich najnowsze dzieło wykorzystywać będzie nowoczesną technologię AGEIA PhysX – którą także użyli m.in. producenci przygotowujący Unreal Tournament III.

Produkcja gry Backbreaker, symulatora futbolu amerykańskiego, nabiera tempa. Twórcy, firma NaturalMotion, ogłosili bowiem, iż ich najnowsze dzieło wykorzystywać będzie nowoczesną technologię AGEIA PhysX – którą także użyli m.in. producenci przygotowujący Unreal Tournament III.

Możliwości, jakie oferuje engine firmy AGEIA, mają wspierać autorski silnik NaturalMotion – euphoria, który będzie oferował niespotykane dotąd rozwiązania w dziedzinie fizyki gry (wykorzystuje się go już w produkcji takich tytułów, jak Grand Theft Auto IV oraz Star Wars: The Force Unleashed). Dzięki temu połączeniu, Backbreaker ma zerwać ze schematami, generowanymi przez skrypty, dając większą swobodę ruchu animowanym futbolistom.

Backbreaker, gra będąca połączeniem sportowej rywalizacji i brutalnej zręcznościówki, jak zapewniają twórcy, ukaże się jeszcze w tym roku. Dokładna data premiery dotychczas nie została ogłoszona.

Backbreaker wykorzysta technologię AGEIA PhysX - ilustracja #1