Twórcy Space Marine 2 naprawili swój wielki błąd, wykonując krok wstecz. Mają też plan, jak uniknąć podobnych wpadek w przyszłości
Studio Saber Interactive ujawniło szczegóły łatki 4.1 do Space Marine 2. Owa aktualizacja poprawi balans rozgrywki i przywróci poprzednie ustawienia na niższych poziomach trudności.
Aktualizacja (24 października, godz. 13:16)
Opisany w oryginalnej wiadomości patch 4.1 jest już dostępny do pobrania, o czym firma Focus Entertainment poinformowała na kanałach socialowych.
Oryginalna wiadomość (23 października, godz. 21:25)
Po ostatnim patchu 4.0 twórcy Warhammer 40,000: Space Marine 2 otrzymali sporo negatywnych głosów od graczy w związku z wprowadzonymi zmianami. Kilka dni od publikacji feralnej aktualizacji studio Saber Interactive zdecydowało się szerzej wypowiedzieć na ten temat i zareagować.
Space Marine 2 – patch 4.1 naprawi błędy poprzedniej aktualizacji
Na oficjalnej stronie gry opublikowano komunikat jej reżysera. Dmitrij Grigorenko zapewnił, że opinie fanów dotarły do zespołu odpowiedzialnego za Space Marine 2. Po ich przeanalizowaniu postanowiono lepiej dostosować balans. Poprawki pojawią się już jutro w patchu 4.1.
Ostatnia łatka zmieniła choćby spawn wrogów, co skutkowało zwiększeniem się ich liczby – w konsekwencji znacząco utrudniło to fanom zabawę na niższych poziomach trudności. Twórcy postanowili zatem usunąć to „ulepszenie” i przywrócić poprzednie ustawienia dla pojawiania się potworów typu Extremis na „łatwym”, „przeciętnym” i „znaczącym” poziomie trudności.
Co jeszcze znajdzie się w patchu 4.1?
- Znacząco zostanie zmniejszona częstotliwość pojawiania się przeciwników typu Extremis na również na „bezwględnym” poziomie trudności. Jednocześnie moc pancerza wzrośnie na nim o 10%.
- Niektóre bronie będą zadawały większe obrażenia w trybie operacji. Wśród nich jest choćby karabin Auto Bolt (siła zwiększona o 20%), Heavy Bolt (15%), czy Bolt Sniper (12,5%).
- W trybie Lethal usunięty zostanie system Tight Formation, mający być wyzwaniem dla najbardziej wymagających graczy. Autorzy podjęli tę decyzję na podstawie otrzymanych opinii.
- Boty będą zadawały bossom o 30% większe obrażenia.
- Aktualizacja naprawi również kilka błędów.
Studio Saber Interactive planuje w pierwszych miesiącach 2025 roku uruchomić publiczne serwery testowe, aby uniknąć podobnych potknięć w przyszłości. To właśnie na nich mają być sprawdzane wszelkie zmiany, zanim trafią do szerszej społeczności.