Twórcy Shivering Isles łatają PeCetową wersję gry
Programiści z firmy Bethesda Softworks wypowiedzieli wojnę błędowi, który pojawia się po instalacji gry o nazwie The Elder Scrolls IV: Shivering Isles. Pierwsza bitwa zakończyła się zwycięstwem – łatka dla PeCetowej wersji gry jest gotowa – ale twórców Obliviona czeka kolejne starcie, z konsolową edycją programu.
Programiści z firmy Bethesda Softworks wypowiedzieli wojnę błędowi, który pojawia się po instalacji gry o nazwie The Elder Scrolls IV: Shivering Isles. Pierwsza bitwa zakończyła się zwycięstwem – łatka dla PeCetowej wersji gry jest gotowa – ale twórców Obliviona czeka kolejne starcie, z konsolową edycją programu.
Patch został co prawda opublikowany, ale jest on na razie w wersji beta. Oznacza to, że łatka może nie działać tak, jak zamierzali jej autorzy lub wywoła ona dodatkowe problemy. Jak zwykle w takich przypadkach, przed użyciem remedium przygotowanego przez firmę Bethesda Softworks, skopiuj dla bezpieczeństwa zapisane stany gry. Plik usuwający opisywany wczoraj problem, zlokalizowany jest w tym miejscu. Oficjalna łata pojawi się w Internecie już niebawem.
Wciąż nie wiadomo, kiedy poprawkę likwidującą błąd otrzymają użytkownicy Xboksów. Na forum poświęconym serii The Elder Scrolls pojawiły się już wiadomości świadczące o tym, że problem występuje również w wersji gry na konsolę. Bethesda Softworks na razie nie ustosunkowała się do raportów fanów gry.