autor: Szymon Liebert
Twórcy L.A. Noire szukają pracowników
Na stronie Team Bondi, studia zajmującego się oczekiwanym, mrocznym projektem L.A. Noire, pojawiło się ogłoszenie dotyczące naboru pracowników. Twórcy potrzebują więc kilku programistów oraz grafików, prawdopodobnie w celu ukończenia wspomnianej gry. Informacje o niej pojawiają się dość rzadko. W drugiej połowie ubiegłego roku dowiedzieliśmy się, że na tytuł poczekamy jeszcze raczej długo.
Na stronie Team Bondi, studia zajmującego się oczekiwanym, mrocznym projektem L.A. Noire, pojawiło się ogłoszenie dotyczące naboru pracowników. Twórcy potrzebują więc kilku programistów oraz grafików, prawdopodobnie w celu ukończenia wspomnianej gry. Informacje o niej pojawiają się dość rzadko. W drugiej połowie ubiegłego roku dowiedzieliśmy się, że na tytuł poczekamy jeszcze raczej długo.
Chociaż w lipcu 2008 roku wydawało się, że gra jest już prawie ukończona, to szybko zostaliśmy sprowadzeni na ziemię. Jak widać z powyższych doniesień, autorzy potrzebują wsparcia. Poszukiwani są szczególnie graficy odpowiedzialni za animację oraz trójwymiarowe modele samochodów. Ekipa musi też zostać wzbogacona o projektanta poziomów oraz programistę odpowiedzialnego za samą rozgrywkę.
Ponownie pojawiają się sugestie, że nabór mógłby wiązać się z zaawansowanym stadium projektu. Takie plotki słyszeliśmy w ubiegłym roku, kiedy to autorzy szukali pracowników. Jak się okazało, wcale nie oznaczało to zbliżania się do zamknięcia prac. Początkowo otrzymywaliśmy informacje, że tytuł wyjdzie tylko na PlayStation 3. Później pojawiły się plotki o edycji na konsolę Microsoftu, czyli Xboksa 360.
L.A. Noire został zapowiedziany przez firmę Rockstar w 2006 roku. Dziełem miała zająć się właśnie ekipa Team Bondi, w której skład wchodzi między innymi autor serii The Getaway. Twórcy dłubią już przy swoim projekcie grubo ponad dwa lata. Na razie nie mamy żadnych oficjalnych informacji o możliwej dacie premiery, chociaż całkiem prawdopodobne, że nastąpi ona jeszcze w tym lub w przyszłym roku.