Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 maja 2007, 08:36

Twórcy gry Splinter Cell: Conviction nie wyrazili się negatywnie o konsoli PlayStation 3

Wczoraj zaprezentowaliśmy na łamach naszego serwisu zbiór nowych informacji dotyczących gry Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, które zostały ujawnione przez fiński magazyn Pelaaja. Z naszego tekstu wynikało, że konsola PlayStation 3 jest zbyt słaba, aby udźwignąć produkt Ubisoftu w takiej samej postaci, jak na konkurencyjnym Xboksie 360. Dziś czas sprostować te rewelacje...

Wczoraj zaprezentowaliśmy na łamach naszego serwisu zbiór nowych informacji dotyczących gry Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, które zostały ujawnione przez fiński magazyn Pelaaja. Z naszego tekstu wynikało, że konsola PlayStation 3 jest zbyt słaba, aby udźwignąć produkt Ubisoftu w takiej samej postaci, jak na konkurencyjnym Xboksie 360. Dziś czas sprostować te rewelacje...

Twórcy gry Splinter Cell: Conviction nie wyrazili się negatywnie o konsoli PlayStation 3 - ilustracja #1

Błędne informacje zawdzięczamy człowiekowi, który pokusił się o przełożenie artykułu z języka fińskiego na angielski. Użytkujący serwis PS3Forums Finowie zwrócili uwagę, że w tekście brakuje negatywnych opinii dotyczących konsoli PlayStation 3, a tłumaczenie jest – łagodnie rzecz ujmując – niefortunne.

Twórcy gry nigdzie nie zaznaczyli, że gra nie mogłaby się ukazać na PlayStation 3. Powiedzieli natomiast, że gdyby zdecydowali się na stworzenie konwersji, musieliby radykalnie zmienić efekty świetlne, ze względu na różnice w programowaniu na każdej z konsol. Mało tego, nigdzie nie padło też sformułowanie, że na urządzeniu firmy Sony nie można przygotować tak dobrego produktu, jak na Xboksie 360. Autorzy oświadczyli jedynie, że nie wiedzą jaką jakością charakteryzowałaby się gra Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, gdyby powstała wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 3...

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej