Twórcy gry Splinter Cell: Conviction nie wyrazili się negatywnie o konsoli PlayStation 3
Wczoraj zaprezentowaliśmy na łamach naszego serwisu zbiór nowych informacji dotyczących gry Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, które zostały ujawnione przez fiński magazyn Pelaaja. Z naszego tekstu wynikało, że konsola PlayStation 3 jest zbyt słaba, aby udźwignąć produkt Ubisoftu w takiej samej postaci, jak na konkurencyjnym Xboksie 360. Dziś czas sprostować te rewelacje...
Wczoraj zaprezentowaliśmy na łamach naszego serwisu zbiór nowych informacji dotyczących gry Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, które zostały ujawnione przez fiński magazyn Pelaaja. Z naszego tekstu wynikało, że konsola PlayStation 3 jest zbyt słaba, aby udźwignąć produkt Ubisoftu w takiej samej postaci, jak na konkurencyjnym Xboksie 360. Dziś czas sprostować te rewelacje...
Błędne informacje zawdzięczamy człowiekowi, który pokusił się o przełożenie artykułu z języka fińskiego na angielski. Użytkujący serwis PS3Forums Finowie zwrócili uwagę, że w tekście brakuje negatywnych opinii dotyczących konsoli PlayStation 3, a tłumaczenie jest – łagodnie rzecz ujmując – niefortunne.
Twórcy gry nigdzie nie zaznaczyli, że gra nie mogłaby się ukazać na PlayStation 3. Powiedzieli natomiast, że gdyby zdecydowali się na stworzenie konwersji, musieliby radykalnie zmienić efekty świetlne, ze względu na różnice w programowaniu na każdej z konsol. Mało tego, nigdzie nie padło też sformułowanie, że na urządzeniu firmy Sony nie można przygotować tak dobrego produktu, jak na Xboksie 360. Autorzy oświadczyli jedynie, że nie wiedzą jaką jakością charakteryzowałaby się gra Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, gdyby powstała wyłącznie z myślą o konsoli PlayStation 3...