autor: Aleksander Kaczmarek
Twórcy Fallout: New Vegas łatają własne poprawki
Z myślą o użytkownikach konsoli Xbox 360 firma Bethesda Softworks wypuściła w tym tygodniu kolejnych patch do Fallout: New Vegas. Według zapewnień dewelopera, łatka oznaczona numerem 1.3 miała rozwiązać większość problemów związanych ze stabilnością działania gry. Niestety, szybko okazało się, że generuje ona nowe kłopoty.
Z myślą o użytkownikach konsoli Xbox 360 firma Bethesda Softworks wypuściła w tym tygodniu kolejnych patch do Fallout: New Vegas. Według zapewnień dewelopera, łatka oznaczona numerem 1.3 miała rozwiązać większość problemów związanych ze stabilnością działania gry. Niestety, szybko okazało się, że generuje ona nowe kłopoty. Patch zawierający stosowne poprawki ukazał się wczoraj, ale i w tym przypadku trudno mówić o pełnym sukcesie.
Miało być pięknie. Wydawca Fallout: New Vegas obiecał xboksowym graczom nową łatkę, która raz na zawsze rozwiązałaby problemy zacinającej się lub niespodziewanie wyłączającej się gry, a ponadto wprowadziłaby oczekiwane zmiany związane z balansem rozgrywki w Fallout: New Vegas. Opublikowana na firmowym forum lista ulepszeń zawartych w patchu 1.3 prezentuje się imponująco. Co z tego, skoro wiele osób po zainstalowaniu aktualizacji nie mogło wczytać swoich wcześniejszych zapisów.
Autorzy niefortunnej łaty od razu zabrali się za naprawianie wadliwego patcha. Jednocześnie gracze zostali poproszeni o nieaktualizowanie gry do czasu wydania nowej poprawki. Ostatecznie ukazała się ona wczoraj, ale... działa wyłącznie z oryginalną, angielską wersją językową. Dosyć szczęśliwie, polscy gracze nie powinni więc mieć z tym problemu, bo rodzimy dystrybutor – firma Cenega Poland, nie zdecydował się na lokalizację Fallout: New Vegas na konsolach.