autor: Radosław Grabowski
Twórcy cyklu Unreal niekoniecznie wesprą platformę Xbox 360 na starcie
Nadzieje posiadaczy komputerów osobistych klasy PC na kolejną znakomitą grę z gatunku FPS, stworzoną przez ojców popularnej marki Unreal, zostały przed miesiącem rozwiane. Mark Rein z firmy Epic Games zapewnił, że nowy produkt elektroniczno-rozrywkowy pt. Gears of War powstaje tylko w wersji dla platformy Xbox 360. Może jednak developerom nie uda się zrealizować dotychczasowego planu w pełni.
Nadzieje posiadaczy komputerów osobistych klasy PC na kolejną znakomitą grę z gatunku FPS, stworzoną przez ojców popularnej marki Unreal, zostały przed miesiącem rozwiane. Mark Rein z firmy Epic Games zapewnił, że nowy produkt elektroniczno-rozrywkowy pt. Gears of War powstaje tylko w wersji dla platformy Xbox 360. Może jednak developerom nie uda się zrealizować dotychczasowego planu w pełni.
Dotąd wspominano bowiem, iż omawiana pozycja znajdzie się w szerokim gronie tzw. tytułów startowych, dedykowanych „trzystasześćdziesiątce”. Zdaniem Reina premiera nastąpi mimo wszystko już po rynkowym debiucie nowej konsoli ze stajni Microsoft (ludzie Billa Gatesa celują w „zakupową karuzelę” przed najbliższymi Świętami Bożego Narodzenia), gdyż potrzeba odpowiedniej ilości czasu, aby przygotować produkt dla X360 o należytej jakości wizualnej i nie tylko.
Zatem finalną wersję Gears of War powinniśmy ujrzeć na sklepowych półkach w przyszłym roku. Mniej więcej w tym samym okresie rozpocząć się ma sprzedaż pecetowej gry o nazwie Unreal Tournament 2007, również wykorzystującej zaawansowaną technologię Unreal Engine 3.0.