Turok 2: Seeds of Evil Remastered trafi na pecety 16 marca
Zespół Night Dive Studios oficjalnie zapowiedział remaster strzelanki Turok 2: Seeds of Evil. Produkcja ukaże się 16 marca na PC i zaoferuje liczne ulepszenia grafiki oraz mechanizmów rozgrywki.
Prawie dwa lata temu studio Night Dive zapowiedziało odświeżone wersje dwóch pierwszych odsłon serii Turok. Pierwszy z tych projektów, czyli Turok Remastered, trafił do sprzedaży w grudniu 2015 roku, ale o odrestaurowanej drugiej części było od tamtej pory cicho. W październiku zeszłego roku twórcy oświadczyli jedynie, że gra wciąż znajduje się w produkcji, ale nie podano żadnych konkretów. Teraz autorzy wreszcie oficjalnie ujawnili ją jako Turok 2: Seeds of Evil Remastered. W planach jest jedynie wydanie pecetowe, a premiera nastąpi 16 marca.
- Deweloper gry: Night Dive Studios
- Wydawca: Night Dive Studios
- Gatunek: FPS
- Platforma: PC
- Data premiery: 16 marca 2017 r.
Podstawowe elementy gry nie ulegną większym zmianom w porównaniu z pierwowzorem z 1998 roku. Ponownie dostaniemy więc pierwszoosobową strzelankę, gdzie jako tytułowy łowca dinozaurów będziemy musieli przemierzyć sześć obszernych map i zmierzyć się z trzydziestoma pięcioma typami wrogów. W walce wykorzystamy dwadzieścia rodzajów uzbrojenia. Nie zabraknie także możliwości podróżowania na grzbiecie dinozaura wyposażonego w potężne działa.
Do tego dojdzie opcja multiplayer. Starsi gracze zapewne pamiętają, że pierwsza wersja Turok 2: Seeds of Evil oferowała inną zawartość dla rozgrywek wieloosobowych na konsoli Nintendo 64 i PC. Remaster ma połączyć najlepsze elementy z obu tych wydań, choć na razie poskąpiono konkretów. Dodany zostanie także nowy tryb nazwany Last Turok Standing. Co ciekawe, będziemy mogli bawić się nie tylko przez Internet i LAN, ale również na podzielonym ekranie.
Turok 2: Seeds of Evil Remastered zaoferuje sporo ulepszeń w porównaniu z pierwowzorem. Gra została przeniesiona na nowy silnik Kex Engine 3.4, co zapewni wsparcie dla systemów 64-bitowych, ładniejsze cienie i bardziej zaawansowane oświetlenie. Dodane zostaną także nowe efekty wizualne oraz dynamiczne odbicia.
Lifting nie ograniczy się tylko do oprawy graficznej. Dostaniemy nowy interfejs oraz poprawioną mechanikę ruchu bohatera, za sprawą której będzie on szybszy, a sterowanie zyska na płynności. Turok nauczy się także łapania krawędzi i podciągania się. Mocno ulepszona zostanie też sztuczna inteligencja wrogów, dzięki czemu będą w stanie atakować w grupach, korzystać z osłon i, w razie konieczności, ratować się ucieczką. Ponadto przeciwnikom zostanie przypisany system obrażeń, w ramach którego trafienie w różne części ciała wywoła odmienne reakcje. Listę zmian zamyka opcja szybkiego zapisu stanu gry oraz możliwość teleportowania się do odwiedzonych wcześniej portali.