autor: Marcin Skierski
Tryb Kariery w NFS: Hot Pursuit bez otoczki fabularnej
Czego by o serii Need For Speed nie napisać, to zawsze przyciągała ona do siebie rzesze spragnionych wyścigów graczy. Jedną z atrakcji ostatnich części był tryb Kariery oparty na historii o kierowcy chcącym zostać najlepszym w swojej klasie. Ponieważ za tworzenie najnowszej odsłony zabrał się nowy deweloper, serwis VG247 postanowił się dowiedzieć, czy możemy znowu liczyć na jakąś fabułę.
Czego by o serii Need For Speed nie napisać, to zawsze przyciągała ona do siebie rzesze spragnionych zręcznościowych wyścigów graczy. Jedną z atrakcji ostatnich części był tryb Kariery oparty na historii o kierowcy chcącym zostać najlepszym w swojej klasie. Ponieważ za tworzenie najnowszej odsłony zabrał się nowy deweloper, serwis VG247 postanowił się dowiedzieć, czy możemy znowu liczyć na jakąś fabułę w grze.
Jak zdradził Matt Webster (jeden z producentów w Criterion Games) w stosownym wywiadzie, w Need For Speed: Hot Pursuit nie przygotowano nam jakiejkolwiek historycznej otoczki, gdzie wcielalibyśmy się w początkującego zawodnika powoli pnącego się w górę. Twórcy wyszli z założenia, że nie jest to potrzebne, a gracze powinni skupić się na samych wyścigach lub pościgach policyjnych, których tu również nie zabraknie.
Tryb Kariery ma być również pełny wyzwań, choć nie zabraknie oklepanego schematu z rozpoczynaniem od najwolniejszych aut, kończąc na tych najbardziej ekskluzywnych. Jak wiadomo, w grze można się będzie wcielić nie tylko w kierowcę wyścigowego, ale też policjanta. Te dwa różne style rozgrywki otrzymają inne tryby, dzięki czemu zabawa powinna być całkiem różnorodna.
Z ciekawszych wiadomości potwierdzono nam, że w pełnej wersji znajdzie się w sumie od 65 do 70 unikalnych samochodów pochodzących od 26 różnych producentów. Na początku nie wszystkie modele będą wprawdzie dostępne, ale z czasem odblokują nam się coraz szybsze auta.
Need for Speed: Hot Pursuit ukaże się w Europie 18 listopada na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery PC. Gra pojawi się też na Wii i jest w tej wersji tworzona przez studio Exient. Dystrybutorem tego tytułu w naszym kraju jest firma Electronic Arts Polska, która zajęła się jednocześnie jego lokalizacją.