Too Human bez silnika Unreal Engine 3? Bzdura!
Firma Silicon Knights bardzo dobrze radzi sobie z produkcją gry Too Human na silniku Unreal Engine 3, a wszystkie plotki dotyczące rzekomej rezygnacji z usług narzędzi wyprodukowanych przez firmę Epic Games są nieprawdziwe.
Firma Silicon Knights bardzo dobrze radzi sobie z produkcją gry Too Human na silniku Unreal Engine 3, a wszystkie plotki dotyczące rzekomej rezygnacji z usług narzędzi wyprodukowanych przez firmę Epic Games są nieprawdziwe.
W ubiegły piątek magazyn Advanced Media Network podał do wiadomości, że studio Silicon Knights zrezygnowało z usług silnika Unreal Engine 3 w produkcji swojej nowej gry. Na reakcję głównych zainteresowanych nie trzeba było długo czekać. Pogłoski zdementował przedstawiciel koncernu Microsoft Game Studios, który kategorycznie zaprzeczył rewelacjom serwisu. Co ciekawe, ta sama firma jeszcze dzień wcześniej odmówiła określenia stanowiska w sprawie, twierdząc, że nie komentuje plotek i spekulacji.
Rezygnacja z silnika Unreal Engine 3 i próba stworzenia własnego (a tak sugerował tajemniczy informator, który zwierzył się magazynowi Advanced Media Network), kosztowałaby studio Silicon Knights wiele pracy i z pewnością wpłynęłaby na opóźnienie premiery gry. Przedstawiciel koncernu Microsoft Game Studios zapewnił, że ich podopieczni radzą sobie z produkcją gry i że użytkownicy będą bardzo podekscytowani, gdy zostanie onapo raz kolejny zaprezentowana światu.
Dowiedz się więcej o Too Human: