Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiX360
Okładka Too Human (X360)
OkładkaToo Human (X360)

Too Human X360

Too Human to dynamiczna gra akcji z elementami cRPG, osadzona w futurystycznym świecie i zahaczająca o tematykę mitów nordyckich. W grze wcielamy się w Baldura, który zostaje rzucony w sam środek wojny, od której może zależeć przyszłość jego rasy.

Akcji | TPP | science fiction | tytuły ekskluzywne Xbox | multiplayer | singleplayer | internet

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Too Human Premiera X360

19sierpnia2008

pudełko PL

29sierpnia2008

producent: Silicon Knights wydawca: Xbox Game Studios / Microsoft Studios wydawca PL: Microsoft sp. z o.o. Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Gry podobne do Too Human

Alan Wake

Kameo: Elements of Power

Demonik

Too Human to dynamiczna gra akcji z elementami cRPG, osadzona w odległej przyszłości. Pomysł na stworzenie tytułu, w umysłach programistów z Silicon Knights narodził się na początku XXI wieku, kiedy to gra szykowana była na konsolę PlayStation 2 oraz GameCube. Niestety projekt poszedł w odstawkę, aż do roku 2006, kiedy możliwości platformy Xbox 360 ziściły marzenia developerów o wydaniu tej pozycji.

Pod postacią nordyckiego boga imieniem Baldur, gracz zostaje rzucony w sam środek wojny, od której może zależeć przyszłość naszej rasy. Futurystycznemu światu zagrażają bowiem hordy mechanicznych najeźdźców, pragnących całkowitej anihilacji ludzkości i tym samym zajęcia jej miejsca. Główny bohater nie tylko pomaga ludziom w walce z tym zagrożeniem, ale również stara się odnaleźć innego nordyckiego boga, który przed laty dopuścił się morderstwa żony Baldura. Pierwsza część trylogii przedstawia głównie dramatyczną obronę przed automatycznym agresorem.

W cyberpunkowej rzeczywistości Baldur spotyka oczywiście zastępy przeciwników, które jawią się jako małe, proste roboty, lub też potężne i wymagające sporej cierpliwości tzw. mechy. Jednym ze środków ich anihilacji jest kontakt bezpośredni, kiedy to nasz bohater zostaje zmuszony do skorzystania z broni białej - energetycznych mieczy, halabard, toporów, czy młotów. Naturalnie konfrontacje na odległość w Too Human również są wszechobecne, a wówczas na rozgrzanie czeka cała gama palnego arsenału. Ponadto ciało i dusza Baldura z czasem ulegają udoskonaleniu. To gracz decyduje tutaj, czy kierowana przez niego postać rozwijać się będzie poprzez fizyczny trening, czy może za pośrednictwem specjalnych implantów.

Too Human korzysta ze zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3. Założeniem twórców gry było zapewnienie użytkownikowi wyrazistego przedstawienia wykreowanego świata oraz swoistej atmosfery programu. W tym celu zaangażowano nawet konsultantów rodem z Hong Kongu, którzy czuwali nad prawidłowością przeniesienia do warunków wirtualnych zaimplementowanych elementów sztuk walki. Pełną garścią czerpano także ze znanych produkcji filmowych, jak np. The Matrix czy też The Chronicles of Riddick (Kroniki Riddicka).

Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: Internet   Liczba graczy: 1-2  

Nośnik: 1 DVD

Ocena użytkowników: 7,6 / 10 na podstawie 294 głosów czytelników.

Oczekiwania czytelników przed premierą: 6.8 / 10 na podstawie 105 głosów czytelników.

Too Human cena w dniu premiery: 199 PLN

Klasyfikacja PEGI Too Human

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Too Human Wymagania sprzętowe

Microsoft Xbox 360

Xbox 360

  • Wykorzystuje:
  • Xbox Live