Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 maja 2005, 08:41

Tom Clancy's Ghost Recon 3 z fizyką w technologii NovodeX

Coraz więcej developerów pragnie wykorzystać w swoich produkcjach, opracowaną przez koncern AGEIA technologię o nazwie NovodeX, pozwalającą osiągnąć niezwykle realistyczną fizykę. Do grona takich producentów dołączyła właśnie firma UbiSoft, która wyłożyła na ten cel pieniądze przy okazji Tom Clancy’s Ghost Recon 3.

Coraz więcej developerów pragnie wykorzystać w swoich produkcjach, opracowaną przez koncern AGEIA technologię o nazwie NovodeX, pozwalającą osiągnąć niezwykle realistyczną fizykę. Do grona takich producentów dołączyła właśnie firma UbiSoft, która wyłożyła na ten cel pieniądze przy okazji Tom Clancy’s Ghost Recon 3.

Nie jest jednak do końca pewne, na jakich platformach pojawi się wspomniana wyżej technologia. Treść oficjalnego oświadczenia prasowego jednoznacznie wskazuje, że z „fizycznych” fajerwerków cieszyć będą się tylko przyszli posiadacze konsoli Xbox 360.

Trzecia odsłona popularnego cyklu gier akcji została oficjalnie zapowiedziana w ubiegły czwartek. Fabuła programu przeniesie nas do futurystycznego miasta Mexico City, w którym wybuchają niezwykle krwawe zamieszki. Jako kapitan elitarnego oddziału komandosów, gracz wykona tam kilkanaście niebezpiecznych misji, związanych m.in. z odbiciem prezydenta Stanów Zjednoczonych, odzyskaniem skradzionych przez rebeliantów tajnych kodów, dający dostęp do arsenału nuklearnego, itp.

Premiera gry, która wciąż nosi roboczy tytuł, planowana jest na grudzień bieżącego roku. Tom Clancy’s Ghost Recon 3 trafi na następujące platformy sprzętowe: PC, Xbox, Xbox 360, GameCube oraz PlayStation 2.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej