Tom Clancy's Ghost Recon 3 z fizyką w technologii NovodeX
Coraz więcej developerów pragnie wykorzystać w swoich produkcjach, opracowaną przez koncern AGEIA technologię o nazwie NovodeX, pozwalającą osiągnąć niezwykle realistyczną fizykę. Do grona takich producentów dołączyła właśnie firma UbiSoft, która wyłożyła na ten cel pieniądze przy okazji Tom Clancy’s Ghost Recon 3.
Coraz więcej developerów pragnie wykorzystać w swoich produkcjach, opracowaną przez koncern AGEIA technologię o nazwie NovodeX, pozwalającą osiągnąć niezwykle realistyczną fizykę. Do grona takich producentów dołączyła właśnie firma UbiSoft, która wyłożyła na ten cel pieniądze przy okazji Tom Clancy’s Ghost Recon 3.
Nie jest jednak do końca pewne, na jakich platformach pojawi się wspomniana wyżej technologia. Treść oficjalnego oświadczenia prasowego jednoznacznie wskazuje, że z „fizycznych” fajerwerków cieszyć będą się tylko przyszli posiadacze konsoli Xbox 360.
Trzecia odsłona popularnego cyklu gier akcji została oficjalnie zapowiedziana w ubiegły czwartek. Fabuła programu przeniesie nas do futurystycznego miasta Mexico City, w którym wybuchają niezwykle krwawe zamieszki. Jako kapitan elitarnego oddziału komandosów, gracz wykona tam kilkanaście niebezpiecznych misji, związanych m.in. z odbiciem prezydenta Stanów Zjednoczonych, odzyskaniem skradzionych przez rebeliantów tajnych kodów, dający dostęp do arsenału nuklearnego, itp.
Premiera gry, która wciąż nosi roboczy tytuł, planowana jest na grudzień bieżącego roku. Tom Clancy’s Ghost Recon 3 trafi na następujące platformy sprzętowe: PC, Xbox, Xbox 360, GameCube oraz PlayStation 2.