Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 września 2022, 07:23

autor: Adrian Werner

Tiny Tina's Wonderlands wielkim sukcesem, będzie kontynuowane

Studio Gearbox Software ogłosiło, że gra Tiny Tina's Wonderlands okazała się dużym sukcesem i zapoczątkowała nową markę, która będzie kontynuowana.

Źródło fot. Embracer Group.
i

Dzięki informacjom ujawnionym podczas prezentacji wyników grupy Embracer dowiedzieliśmy się, że gra Tiny Tina's Wonderlands otrzyma kontynuację.

  1. W trakcie prezentacji Randy Pitchford, czyli szef odpowiedzialnego za projekt studia Gearbox Software, stwierdził, że sukces gry spowodował, iż zapoczątkowała ona dla firmy nową markę, która będzie dalej rozwijana.
  2. Tiny Tina's Wonderlands przebiło wewnętrzne prognozy deweloperów i wydawcy, zarówno pod względem finansowym, jak i odbioru w mediach branżowych. Niestety, nie podano konkretnych wyników.
  3. Pitchford stwierdził również, że Gearbox już pracuje nad „nowymi przygodami” należącymi do tej marki, choć nie uściślił, czy chodzi o kolejne DLC do Tiny Tina's Wonderlands, czy też ruszyła już produkcja drugiej części.

Przypomnijmy, że gra ukazała się 25 marca tego roku na PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Wersja pecetowa początkowo dostępna była jedynie w serwisie Epic Games Store, ale okres wyłączności potrwał tylko trzy miesiące i w czerwcu produkcja trafiła na Steama.

Gra spotkała się z dosyć ciepłym przyjęciem. Wersja PC posiada średnią ocen na poziomie 79% według serwisu Metacritic, a na Steamie 75% ocen użytkowników jest pozytywnych. Produkcja jeszcze bardziej przypadła do gustu naszemu redaktorowi, który wystawił jej notę 9.0/10.

Warto na koniec wspomnieć, że grupa Embracer wykupiła studio Gearbox Software w ubiegłym roku. Kwota transakcji wyniosła 363 mln dolarów.

  1. Recenzja Tiny Tina’s Wonderlands - ogniem, mieczem i shotgunem
  2. Tiny Tina’s Wonderlands – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej