Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2013, 13:18

autor: Marcin Skierski

Thief z nowym aktorem wcielającym się w Garreta. Gra działa na Unreal Engine 3

Studio Eidos Montreal nie ma dobrych wieści dla fanów Stephena Russella wcielającego się w Garreta w poprzednich częściach serii Thief. W najnowszej odsłonie cyklu w tej roli zastąpi go Romano Orzari, którego znamy m.in. z roli Giovanniego Auditore da Firenze w grze Assassin’s Creed II i serialu Assassin’s Creed: Lineage.

Studio Eidos Montreal ogłosiło, że w postać Garreta w najnowszej odsłonie serii Thief wcieli się Romano Orzari, który zastąpi w tej roli Stephena Russella. Przy okazji ujawniono, że gra będzie działać na silniku Unreal Engine 3, a w sieci pojawiło się wiele screenów prezentujących oprawę graficzną tego tytułu.

Informacja o nowym aktorze wcielającym się w głównego bohatera zasmuciła wielu fanów cyklu, którzy przyzwyczaili się do tego, że w poprzednich odsłonach przemawiał do nich Stephen Russell. Tym razem będzie to Romano Orzari, którego możecie znać z roli Giovanniego Auditore da Firenze występującego w grze Assassin’s Creed II i serialu Assassin’s Creed: Lineage.

Steven Gallagher ze studia Eidos Montreal wyjaśnił na oficjalnym blogu, że początkowo były plany ponownego zaangażowania Stephena Russella, który nawet pojawił się na pierwszych nagraniach. Ostatecznie z niego zrezygnowano, bo w Thief aktorzy nie tylko podkładają swój głos, ale równocześnie biorą udział w sesjach motion capture. Do odtworzenia ruchów niezwykle zwinnego Garreta twórcy potrzebowali więc kogoś bardzo sprawnego fizycznie. Stephen Russell niestety takich wymagań nie spełniał, a nowo zaangażowany Romano Orzari dał popis swoich akrobatycznych umiejętności choćby we wspomnianym wcześniej serialu Assassin’s Creed: Lineage.

Thief będzie działać na zmodyfikowanym silniku Unreal Engine 3

Oprócz tego w sieci pojawiło się wiele screenów w wysokiej rozdzielczości, które możecie podziwiać w tej wiadomości i w naszej galerii. Z tej okazji studio Eidos Montreal potwierdziło, że nowy Thief działa na zmodyfikowanej wersji silnika Unreal Engine 3. Jest to o tyle zaskakujące, że gra ukaże się między innymi na konsolach nowej generacji i spodziewaliśmy się raczej wykorzystania technologii Unreal Engine 4. Twórcy usprawiedliwiają się jednak tym, że kiedy rozpoczynali proces dewelopingu, prace nad Unreal Engine 4 wciąż trwały.

Thief to czwarta odsłona serii składankowych gier akcji opowiadających o przygodach tytułowego złodzieja. Tworzeniem tej produkcji zajmuje się studio Eidos Montreal, odpowiedzialne za Deus Ex: Bunt Ludzkości. Thief ma zostać wydany w 2014 roku na PC, PlayStation 4 i „innych konsolach następnej generacji”.