Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 listopada 2004, 08:29

The Suffering 2 w produkcji

W najnowszym numerze oficjalnego magazynu poświęconego konsoli Xbox ukazały się pierwsze informacje na temat drugiej odsłony gry The Suffering – survival horroru stworzonego przez firmę Surreal Software.

W najnowszym numerze oficjalnego magazynu poświęconego konsoli Xbox ukazały się pierwsze informacje na temat drugiej odsłony gry The Suffering – survival horroru stworzonego przez firmę Surreal Software. Jak można przeczytać we wspomnianym artykule, główny bohater gry – Torque – trafi tym razem do Baltimore, gdzie stawi czoła kolejnej inwazji potworów. W odróżnieniu od pierwowzoru, The Suffering 2 nie będzie zawierał trzech zakończeń, ale trzy introdukcje, wprowadzające gracza w nową historię uzależniając ją od wyniku poprzednich zmagań. Gra ukaże się w trzecim kwartale 2005 roku, równocześnie na konsole Xbox oraz PlayStation 2.

Pierwszy The Suffering to trójwymiarowa gra akcji, łącząca najlepsze cechy brutalnego produktu pt. Manhunt i wirtualnych horrorów pokroju pozycji z serii Resident Evil i Silent Hill. Główny bohater imieniem Torque oczekuje w zakładzie penitencjarnym Abbott (wyspa Carnate) na wykonanie wyroku w postaci śmiertelnego zastrzyku. Rzeczony osobnik został skazany za rzekome zamordowanie własnej żony i dzieci, chociaż sam tego nie pamięta. Jeszcze dziwniejsze są jednakże wydarzenia, które zachodzą w trakcie pobytu w więzieniu, bowiem w niewyjaśnionych okolicznościach następuje inwazja mnóstwa potworów rodem z koszmarnych snów (ogółem dwanaście odmiennych typów - np. humanoidalne maszkary z klingami zamiast rąk i pełzające kreatury z powbijanymi fosforyzującymi strzykawkami).

Więcej informacji na temat oryginalnego The Suffering znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej