autor: Włodarczak Adam
The Roots, polska gra akcji z elementami cRPG, dopiero w lutym 2005 roku
Dobrze zapowiadająca się pozycja polskiej grupy developerskiej Tannhauser Gate, gra The Roots - będąca połączeniem elementów akcji i cRPG - na światło dzienne wyjdzie dopiero w lutym 2005 roku, a nie jak wcześniej planowano – we wrześniu, br. Opóźnienie autorzy tłumaczą tym, że po prostu potrzebują na stworzenie tej gry więcej czasu, niż wcześniej każdy liczył.
Dobrze zapowiadająca się pozycja polskiej grupy developerskiej Tannhauser Gate, gra The Roots - będąca połączeniem elementów akcji i cRPG - na światło dzienne wyjdzie dopiero w lutym 2005 roku, a nie jak wcześniej planowano – we wrześniu, br. Opóźnienie autorzy tłumaczą tym, że po prostu potrzebują na stworzenie tej gry więcej czasu, niż wcześniej każdy liczył.
The Roots to jak już wyżej wspomnieliśmy, gra będąca połączeniem elementów akcji i cRPG, wzorowana na charakterystycznych japońskich cRPG-ach, jak: Golden Sun, Wild Arms czy Grandia. Akcja rozgrywa się w świecie fantasy, fabuła jest całkowicie liniowa - autorzy skupili się przede wszystkim na tym, by opowiadana przygoda była niezwykle atrakcyjna, wciągająca oraz nieprzewidywalna. Trójwymiarowa, szczegółowa grafika, rozległy i różnorodny świat, gęste lasy, góry, pustynia, przerażające cmentarzyska, czy też katakumby w połączeniu z około czterystoma różnymi przedmiotami (bronie, zbroje, artefakty, etc.), rozbudowanym systemem magii oraz blisko stoma rodzajami monstrów – dają bardzo pozytywny obraz tej produkcji. Wydawcą europejskim, tak jak i polskim, jest firma Cenega. Gra ukaże się na dwóch platformach jednocześnie – PC oraz Xbox.
Więcej informacji o grze: