Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 grudnia 2001, 09:19

The Privateer: Age of Sail II

W pierwszym kwartale 2002 roku firma Akela, znana m.in. z takich produkcji jak Sea Dogs czy Age of Sail zaoferuje graczom, fanom morskich zmagań i wojaży kolejną pozycję z wielkimi żaglowcami w roli głównej.

W pierwszym kwartale 2002 roku firma Akela, znana m.in. z takich produkcji jak Sea Dogs czy Age of Sail zaoferuje graczom, fanom morskich zmagań i wojaży kolejną pozycję z wielkimi żaglowcami w roli głównej.

Nie będzie to jednak trzecia cześć Age of Sail, a samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail, co twórcy uwidocznili w jej tytule: The Privateer: Age of Sail II. Akcja przeniesie graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów, wielkie mocarstwa zmagały się ze sobą o wpływy w odległych koloniach, piraci siali postrach pośród flot handlowych, a wszędzie czaiły się intrygi oraz piękne, spragnione dzielnych kapitanów niewiasty. W odróżnieniu od Age of Sail, gdzie kwintesencją rozgrywki były wielkie bitwy i starcia dużych flotylli, tu będziemy mogli zakosztować innych zadań typowych dla ówczesnego wilka morskiego, np. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom. Spotkamy się tu sponad 20 jednostkami, w tym też takimi prototypowymi jak: drewniana łódź podwodna. The Privateer wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny i fizyczny Age of Sail II (STORM). W trybie dla pojedynczego gracza czekają trzy historyczne kampanie do przejścia. Gra pozwala również na rozgrywkę wieloosobową do 16 osób równocześnie.

Jak widać jest na co czekać. Zapraszam na oficjalną stronę firmy Akela.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej