Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 stycznia 2002, 10:46

The Privateer: Age of Sail II w fazie beta-testów

Firma Akella, twórca takich gier jak: Sea Dogs czy Age of Sail, poinformowała, że jej kolejna produkcja The Privateer: Age of Sail II weszła w fazę beta testów i zostanie wydana w pierwszym kwartale bieżącego roku. Ponadto oficjalna strona gry zostanie uruchomiona jeszcze w styczniu.

Firma Akella, twórca takich gier jak: Sea Dogs czy Age of Sail, poinformowała, że jej kolejna produkcja The Privateer: Age of Sail II weszła w fazę beta testów i zostanie wydana w pierwszym kwartale bieżącego roku. Ponadto oficjalna strona gry zostanie uruchomiona jeszcze w styczniu.

The Privateer: Age of Sail II to samodzielna produkcja bazująca na rozwiązaniach serii Age of Sail. Akcja przenosi graczy do czasów, gdy morza roiły się od pięknych i drapieżnych zarazem okrętów, wielkie mocarstwa zmagały się ze sobą o wpływy w odległych koloniach, piraci siali postrach pośród flot handlowych, a wszędzie czaiły się intrygi oraz piękne, spragnione dzielnych kapitanów niewiasty. W odróżnieniu od Age of Sail, gdzie kwintesencją rozgrywki były wielkie bitwy i starcia dużych flotylli, tu możemy zakosztować innych zadań typowych dla ówczesnego wilka morskiego, np. ochraniać konwoje handlowe, bronić fortu, patrolować określone akweny wodne oraz przełamywać blokady i wymykać się wrogom. Spotkamy się tu sponad 20 jednostkami, w tym też takimi prototypowymi jak: drewniana łódź podwodna. The Privateer wykorzystuje zmodyfikowany engine graficzny i fizyczny Age of Sail II (STORM). W trybie dla pojedynczego gracza czekają trzy historyczne kampanie do przejścia. Gra pozwala na rozgrywkę wieloosobową do 16 osób równocześnie. Posiada również edytor kampanii i scenariuszy.

Zapraszam na oficjalną stronę firmy Akella.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej