The Movies w złocie
Dowodzona przez Petera Molyneuxa firma Lionhead ogłosiła przedwczoraj, że ich najnowsza produkcja o nazwie The Movies osiągnęła status „gold” i powędrowała do tłoczni. Program trafi na rynek już w listopadzie bieżącego roku. Mniej więcej w tym samym czasie gra zadebiutuje również w naszym kraju, a to za sprawą polskiego dystrybutora – firmy LEM.
Dowodzona przez Petera Molyneuxa firma Lionhead ogłosiła przedwczoraj, że ich najnowsza produkcja o nazwie The Movies osiągnęła status „gold” i powędrowała do tłoczni. Program trafi na rynek już w listopadzie bieżącego roku. Mniej więcej w tym samym czasie (25 listopada) gra zadebiutuje również w naszym kraju, a to za sprawą polskiego dystrybutora – firmy LEM.
The Movies to gra strategiczno-ekonomiczna, w której przenosimy się do Hollywoodu (akcja gry obejmuje okres od roku 1900 do roku 2010) i zaczyniamy robić karierę jako debiutujący producent filmowy. Podstawowym celem gry jest stworzenie uznanego w świecie i dobrze prosperującego finansowo studia filmowego. W tytule tym uwzględniono i szczegółowo odtworzono wszystkie aspekty pracy producenta filmowego na przestrzeni ponad 100 lat istnienia filmu, w tym postęp technologiczny, zmiany zainteresowań odbiorców, itp. Zaczynamy od tworzenia niemych, czarno-białych filmów przy pomocy archaicznej, z dzisiejszego punktu widzenia, technologii, a kończymy na produkcji nowoczesnych, wysoko budżetowych super-produkcji, z oszałamiającymi efektami specjalnymi i wielkimi gwiazdami w rolach głównych.
Pierwszym krokiem w grze jest budowa samego studia, budynków i wyposażenia technicznego. Następnie przechodzimy do obowiązków typowych dla szefa takiego interesu, czyli decydowania o filmach, jakie będziemy produkować (westerny, fantasy, kino akcji, science fiction, komedie, itd.), poszukiwania dobrych scenariuszy, angażowania odpowiednich aktorów, wyboru kostiumów, dekoracji, itd.
Więcej informacji na temat The Movies uzyskasz z naszej Encyklopedii Gier.