autor: Daniel Kazek
The Movies w amerykańskich sklepach
Zgodnie z październikowymi zapowiedziami, do amerykańskich sklepów trafił The Movies, owoc współpracy Activision z brytyjskim developerem Lionhead Studios. Sugerowana cena detaliczna została określona na poziomie 49.99 dolarów, przy czym wzbogacona edycja DVD kosztuje dziesięć dolarów więcej. The Movies ukaże się w polskiej wersji 25 listopada w cenie 99.90 złotych.
Zgodnie z październikowymi zapowiedziami, do amerykańskich sklepów trafił The Movies, owoc współpracy Activision z brytyjskim developerem Lionhead Studios. Sugerowana cena detaliczna została określona na poziomie 49.99 dolarów, przy czym wzbogacona edycja DVD kosztuje dziesięć dolarów więcej. The Movies ukaże się w polskiej wersji 25 listopada w cenie 99.90 złotych.
The Movies to symulator studia filmowego rodem z Hollywood. Poczynając od czarno-białych obrazów, naszym zadaniem jest tak pokierować rozwojem firmy, aby koncentrować na współczesnych super produkcjach. Jako właściciel, gracz zmaga się ze wszystkimi kłopotami, z którymi borykają się realni producenci, czyli podejmuje trudne decyzje odnośnie fabuły nowego filmu, zatrudnia odpowiednich aktorów, dobiera scenariusze, czy też prowadzi kampanie promocyjne. W grze możliwa jest także bezpośrednia ingerencja w kręcone produkcje, polegająca m.in. na zmianach w wybranych scenach.
Bardziej szczegółowe informacje na temat The Movies, można znaleźć można w naszej Encyklopedii Gier.