Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 grudnia 2011, 11:50

autor: Adrian Werner

The Last of Us nowym projektem twórców serii Uncharted

Jednym z najciekawszych projektów zapowiedzianych na tegorocznej gali Spike Video Game Awards okazało się The Last of Us, czyli nowa gra studia Naughty Dog.

Już przed galą Spike Video Game Awards wiedzieliśmy, że firma Sony pokaże na niej zwiastun The Last of Us, czyli projektu tworzonego wyłącznie na PlayStation 3. Nowością była natomiast informacja, że nad grą pracuje studio Naughty Dog, czyli ojcowie takich serii jak Uncharted, Jak & Daxter i Crash Bandicoot. Warto dodać, że wszystko co pokazano na poniższym filmiku pochodzi z samej gry działającej na konsoli PlayStation 3.

Akcja toczyć się będzie w niedalekiej przyszłości, wiele lat po tym jak tajemnicza zaraza zdziesiątkowała naszą cywilizację. Opuszczone miasta objęły we władanie rośliny i zmutowane ofiary, a ocaleni ludzie walczą ze sobą o jedzenie i broń.

Wnioskując po zwiastunie, fabuła obracać się będzie wokół dwójki bohaterów – dorosłego mężczyzny o imieniu Joel i Ellie, czyli znajdującej się pod jego opieką nastoletniej dziewczyny. Gra na należeć do gatunku survival horror, więc możemy się spodziewać, że konieczne będzie oszczędzanie amunicji.

Warto dodać, że obecnie Naughty Dog ma dwa wewnętrzne zespoły, a tym odpowiedzialnym za The Last of Us dowodzi Bruce Straley, czyli człowiek który pełnił tę samą rolę przy produkcji Uncharted 2: Among Thieves.

The Last of Us nowym projektem twórców serii Uncharted - ilustracja #1
The Last of Us nowym projektem twórców serii Uncharted - ilustracja #2
The Last of Us nowym projektem twórców serii Uncharted - ilustracja #3
The Last of Us nowym projektem twórców serii Uncharted - ilustracja #4
The Last of Us nowym projektem twórców serii Uncharted - ilustracja #5

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej