autor: Radosław Grabowski
The King of Fighters 2006 to King of Fighters: Maximum Impact 2
Dwuwymiarowa od momentu swojego powstania w 1994 roku seria The King of Fighters najwyraźniej na dobre uległa przeniesieniu w modny świat 3D. Nową jakość zapoczątkowała pozycja o nazwie King of Fighters: Maximum Impact, a ideę tę na pewno rozwinie The King of Fighters 2006 (dotychczas projekt ów nosił tytuł King of Fighters: Maximum Impact 2).
Dwuwymiarowa od momentu swojego powstania w 1994 roku seria The King of Fighters najwyraźniej na dobre uległa przeniesieniu w modny świat 3D. Nową jakość zapoczątkowała pozycja o nazwie King of Fighters: Maximum Impact, a ideę tę na pewno rozwinie The King of Fighters 2006 (dotychczas projekt ów nosił tytuł King of Fighters: Maximum Impact 2).
Korporacja SNK Playmore wyda swoją kolejną grę walki już w nadchodzącym miesiącu, aczkolwiek wtedy nastąpi wyłącznie premiera japońska. Klienci z krajów zachodnich ruszą do sklepów dopiero latem bieżącego roku. Na rynku pojawi się tylko wersja, dedykowana stacjonarnej konsoli PlayStation 2. Być może jednak, wzorem KoF: MI, nieco później w sprzedaży znajdzie się edycja dla platformy Xbox.
Na wirtualnych arenach zobaczymy ponad dwudziestu wojowników, wśród których obecne będą postaci dobrze znane oraz zupełni debiutanci. Rzecz jasna developerzy wprowadzą mnóstwo nowych ciosów, kontrataków, combosów etc. Rozgrywka ma być atrakcyjna szczególnie w trybie konfrontacji dwuosobowej, ponieważ autorzy przygotują sporo różnych bonusów do odblokowania.