King of Fighters: Maximum Impact 2 PS2
The King of Fighters 2006
King of Fighters 2006 (alias King of Fighters: Maximum Impact 2) to sequel głośnego tytułu z przełomu 2004 i 2005 roku. Jest to zarazem kolejna gra z popularnej serii bijatyk, mającej swój początek w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku.
King of Fighters: Maximum Impact 2 Premiera PS2
28kwietnia2006
producent: SNK wydawca: UTV Ignition Entertainment Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
King of Fighters 2006 (alias King of Fighters: Maximum Impact 2)to sequel głośnego tytułu z przełomu 2004 i 2005 roku. Jest to zarazem kolejna gra z popularnej serii bijatyk, mającej swój początek w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku.
Gra operuje całkowicie w środowisku 3D, a twórcy wycisnęli z silnika maksimum możliwości. Dzięki temu mamy okazję oglądać naprawdę znakomite efekty graficzne. Do dyspozycji mamy ponad dwudziestu wojowników i wojowniczek. Do łask wrócili twardziele, znani z poprzednich części – Kula Diamond i Bill Kane, pojawiają się również nowe twarze – Luis Meyrink i Nagase. Zmiany widoczne są także w systemie walki – combosy w grze zmieniają się równolegle z naszymi postępami. Udostępniono również nowe techniki kontrataków i blokowania ciosów rywala.
To jeszcze nie koniec nowości, bowiem autorzy dodali kilka nowych opcji rozgrywki. Pierwsza z nich, czyli tryb Story, pozwala na wybranie jednej z postaci i poprowadzenie jej drogą krwi i chwały. Dla każdego wojownika przygotowano odrębną, ciekawą historię. Versus to z pozoru zwykła walka jeden na jednego, jest jednak coś co różni ten sposób rozgrywki od większości spotykanych. Otóż można przed walką zaznaczać opcje, tworzące duety lub większe zespoły walczące przeciw sobie, można również wybrać nagrody do odblokowania po wygranym pojedynku – ukryte postaci, szkice, bonusy itd. Mamy też tryb Challenge, podzielony na cztery kategorie: Time Attack (pokonanie jak największej liczby przeciwników w określonym czasie), Survival (dwustu rywali do pobicia bez możliwości odnowienia energii), Competition (seria mini-gier w których trzeba niszczyć przeszkody w postaci samochodów, czołgów i innych obiektów) oraz Mission (seria pojedynków z nałożonymi ograniczeniami np. zakaz kopania).
Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: wspólny ekran Liczba graczy: 1-2
Nośnik: 1 DVD
Ocena użytkowników: 7 / 10 na podstawie 35 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe King of Fighters: Maximum Impact 2: 12+
King of Fighters: Maximum Impact 2 Wymagania sprzętowe
PlayStation 2
- Wykorzystuje:
- karta pamięci 8 MB