Terrorist Takedown 2 wykorzysta silnik użyty w grze F.E.A.R.
Druga odsłona cyklu Terrorist Takedown, nad którą aktualnie pracuje warszawska firma CITY Interactive, będzie napędzana silnikiem Jupiter Engine Extended, który został użyty m.in. w grze F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Druga odsłona cyklu Terrorist Takedown, nad którą aktualnie pracuje katowicki oddział firmy CITY Interactive, będzie napędzana silnikiem Jupiter Engine Extended, który został użyty m.in. w grze F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Gra została oficjalnie zapowiedziana w trakcie targów Games Convention w Lipsku. Twórcy nie udostępnili na razie jakichkolwiek materiałów graficznych, ale można być pewnym, że już niedługo przekonamy się, jak Terrorist Takedown 2 prezentuje się na obrazkach. Do premiery pozostało bowiem niewiele czasu – produkt ma trafić do sklepów w listopadzie.
O tym, że firma CITY Interactive zakupiła silnik Jupiter Engine Extended, dowiedzieliśmy się w marcu bieżącego roku. Terrorist Takedown 2 jest pierwszą i prawdopodobnie nie ostatnią produkcją Polaków, która będzie napędzana technologią opracowaną przez studio Lichtech, Inc.